Finanční ředitel v nadnárodní obchodní společnosti se špičkovými
Co bude vaše plus (avšak není podmínkou)
Znalost německého jazyka
Znalost ERP systému MS NAV nebo obdobného podnikového informačního systému
Co obnáší práce FINANČNÍHO MANAŽERA V AGROMEXU?
Řízení finančních činností a procesů vč. vnitřního kontrolního systému společnosti
Podílení se na strategickém plánování a rozhodování na úrovni vedení společnosti; vypracování a realizace finanční strategie
Zodpovědnost za nastavení, udržování a analýzu dat v příslušném ERP systému MS NAV
Aktivní účast na vytváření ročních rozpočtů a podkladů pro investiční rozhodování
Posuzování obchodních úvěrů zákazníkům, analýza finančních zprav, analýza klíčových čísel
Schvalování převodu peněz a vedení jednání s finančními institucemi
Správa a vymáhání pohledávek
Poskytování odborných znalostí a poradenství v oblasti finančních otázek manažerům/vedoucím a specialistům jednotlivých oblastí
Výběr a řízení průběžných vztahů s některými externími dodavateli služeb (např. právní kanceláří, facility společností a dodavateli IT služeb)
Vedení, řízení, hodnocení a rozvoj 7 podřízených (učetní, controling, IT, centrální administrativa) s cílem zajistit, aby jejich činnosti byly prováděny přesně, eticky, konzistentně a v souladu s příslušnými předpisy, zákony a standardy.
Včasná a přesná příprava a archivace souvisejících reportů, rozpočtů, hlášení
Jak vnímáme naše zaměstnance?
Vážíme si znalostí našich zaměstnanců a preferujeme dlouhodobou spolupráci
Každého zaměstnance vnímáme individuálně a snažíme se mu vyjít vstříc
Nasloucháme připomínkám zaměstnanců a vítáme aktivní přístup
Možnost profesního a karierního posunu u nás není fráze
Na našich pracovištích vládne přátelská atmosféra
Nový zaměstnanec má plnou podporu od kolegů i vedení společnosti
Nabídka: Benefity
Stabilní zázemí v mezinárodní skupině Danish Agro - čerpání a sdílení zkušeností napříč skupinou
Prostor pro seberealizaci s dlouhodobou perspektivou
Profesní rozvoj
Práce s nejlepšími stroji v oblasti zemědělské techniky
Bonusový systém
Služební vůz i pro soukromé účely
Firemní telefon a notebook
Stravenkový paušál nebo příspěvek na penzijní/životní připojištění
25 dnů dovolené
Flexibilní pracovní doba
Sick days
Individuální rozvržení pracovní doby
Bonusy/prémie
Individuální rozpočet na osobnostní růst
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na adresu , uvádějte značku 50190
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2024. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Požadavky:
Naše společnost je člen nadnárodní skupiny Danish Agro, je stabilním partnerem pro české zemědělce. Působí na trhu jako importér špičkové zemědělské techniky - značek Fendt, Weidemann, Pellenc, Lemken, Kroeger a Kerner.
Společnost je (výhradní dovozce značky Fendt, Weidemann, Pellenc, Kröger a Kerner a také značky Lemken) je významným hráčem na poli prodeje zemědělské a další speciální techniky v České republice. Na trhu působíme úspěšně již od roku 1992 a jsme součástí mezinárodní skupiny Danish Agro.
Chcete se i vy podílet na našem úspěchu? Hledáme finančního ředitele do manažerského týmu pro společnost (6 poboček + 4 servisní střediska napříč Českou republikou)
Koho u nás rádi přivítáme?
Kandidát/ka s VŠ titulem ekonomického směru
5-10 let praxe v obdobném oboru - prodej velkých strojů, automotive, z toho 3-5 let manažerské praxe
Velmi dobrá znalost anglického a českého jazyka
Znalost práce s MS Windows a Office
Výborné analytické a strategické myšlení
Dobré komunikační, prezentační a organizační dovednosti
Časová flexibilita a ochota cestovat
Řidičský průkaz B
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Finanční ředitel v nadnárodní obchodní společnosti se špičkovými: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Finanční ředitel v nadnárodní obchodní společnosti se špičkovými?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kariéra s.r.o..