Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka

Prague, Praha

Je zodpovědnost a přesnost Vaším druhým jménem a jste týmový hráč? Možná tedy hledáme právě Vás, finančního parťáka či parťačku do našeho tříčlenného finančního týmu.

Jaká bude Vaše náplň práce:

  • Zpracování faktur přijatých a vydaných v software 6K, měsíčně cca 300 faktur
  • Úhrady přijatých faktur v rámci společnosti (100 faktur měsíčně)
  • Přefakturace faktur na základě dodaných podkladů, zpracování upomínek, evidence pokladní knihy
  • Zpracování a evidence vozového parku (smlouvy, pojistné události, přefakturace pokut) 30 firemních vozů
  • Kontrola správnosti vystavení dokladů a koordinace napříč společností
  • Příprava podkladů pro externí účetní firmu, velmi úzká spolupráce s externí účetní firmou
  • Denní emailová, osobní či telefonická komunikace s kolegy v rámci finančního týmu a i v rámci společnosti, budete v úzkém kontaktu se všemi členy naší společnosti
  • Administrativa - Archivace, skartování a skenování dokumentů
  • Reporting (v centrálním německém softwaru), zaučíme Vás

Co potřebujete mít:

  • Prokazatelnou zkušenost z obdobné pozice (fakturace)
  • Komunikativní znalost anglického jazyka a český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • Vynikající znalosti v Excelu, dobrou uživatelskou znalost MS Office
  • Uživatelskou znalost v Google workspace (g-drive, g-mail)
  • Vášeň pro data (čísla) a finanční sféru
  • Smysl pro detail a pořádek
  • Schopnost dohledat chyby

Co nabízíme my:

  • Hlavní pracovní poměr, fixní plat a osobní hodnocení
  • Příjemné zázemí přímo v centru Prahy, sídlíme v krásném historickém domě na Janáčkově nábřeží
  • Kolegyně, které budou každodenní podporou
  • Jazykové kurzy (možnost zvýhodněného studia AJ,NJ, ITJ)
  • Zvýhodněnou Multisport kartu
  • Cafeterie
  • Stravenky
  • Čerstvé ovoce denně na pracovišti
  • Pravidelné teambuildingové aktivity

Čtěte tyto řádky a máte úsměv na tváří a už se u nás vidíte?

Těšíme se na Váš životopis a oceníme, pokud nám zašlete i originální průvodní dopis, ve kterém nám přiblížíte, proč Vás konkrétní pozice zaujala a v čem vidíte svou přidanou hodnotu pro Engel & Völkers.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
  • Práce s PC
  • Ekonomika - účetnictví a daňové evidence
  • Ekonomika - jednoduché účetnictví

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)
  • Čeština (aktivní)

Benefity

  • Dog-friendly office
  • Firemní akce
  • Firemní školka
  • Jazykové kurzy
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Stravenky
  • Multisport karta
  • Cafeterie

Detaily o pracovním místě:
Firma: Engel & Völkers
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 20. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Psycholog VV a ÚpVZD Praha Pankrác
Praha - 35 050 Kč - 47 920 Kč
Specialista prodeje v call centru :)
Praha - 4Life Direct Insurance Services s.r.o.
Disponent námořních přeprav - Praha a okolí
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Elektrikář / technik Praha
Praha - 32 000 Kč - 50 000 Kč
Kompletační dělník
Praha - 28 000 Kč/měsíc - 30 000 Kč/měsíc
Payroll Team Manager Italian
Praha - 100 000 Kč - 110 000 Kč
Manažer/Manažerka bistra
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Back Office Administrator
Praha - 35 000 Kč/měsíc
Projektový manager - vedoucí stavby
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Junior Scientist
Praha - SOTIO Biotech
Hledám lékárníky/vedoucí lékárníky - Praha 9
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Engel & Völkers.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Engel & Völkers ještě dnes.
0.6068