Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka
Je zodpovědnost a přesnost Vaším druhým jménem a jste týmový hráč? Možná tedy hledáme právě Vás, finančního parťáka či parťačku do našeho tříčlenného finančního týmu.
Jaká bude Vaše náplň práce:
- Zpracování faktur přijatých a vydaných v software 6K, měsíčně cca 300 faktur
- Úhrady přijatých faktur v rámci společnosti (100 faktur měsíčně)
- Přefakturace faktur na základě dodaných podkladů, zpracování upomínek, evidence pokladní knihy
- Zpracování a evidence vozového parku (smlouvy, pojistné události, přefakturace pokut) 30 firemních vozů
- Kontrola správnosti vystavení dokladů a koordinace napříč společností
- Příprava podkladů pro externí účetní firmu, velmi úzká spolupráce s externí účetní firmou
- Denní emailová, osobní či telefonická komunikace s kolegy v rámci finančního týmu a i v rámci společnosti, budete v úzkém kontaktu se všemi členy naší společnosti
- Administrativa - Archivace, skartování a skenování dokumentů
- Reporting (v centrálním německém softwaru), zaučíme Vás
Co potřebujete mít:
- Prokazatelnou zkušenost z obdobné pozice (fakturace)
- Komunikativní znalost anglického jazyka a český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- Vynikající znalosti v Excelu, dobrou uživatelskou znalost MS Office
- Uživatelskou znalost v Google workspace (g-drive, g-mail)
- Vášeň pro data (čísla) a finanční sféru
- Smysl pro detail a pořádek
- Schopnost dohledat chyby
Co nabízíme my:
- Hlavní pracovní poměr, fixní plat a osobní hodnocení
- Příjemné zázemí přímo v centru Prahy, sídlíme v krásném historickém domě na Janáčkově nábřeží
- Kolegyně, které budou každodenní podporou
- Jazykové kurzy (možnost zvýhodněného studia AJ,NJ, ITJ)
- Zvýhodněnou Multisport kartu
- Cafeterie
- Stravenky
- Čerstvé ovoce denně na pracovišti
- Pravidelné teambuildingové aktivity
Čtěte tyto řádky a máte úsměv na tváří a už se u nás vidíte?
Těšíme se na Váš životopis a oceníme, pokud nám zašlete i originální průvodní dopis, ve kterém nám přiblížíte, proč Vás konkrétní pozice zaujala a v čem vidíte svou přidanou hodnotu pro Engel & Völkers.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
- Práce s PC
- Ekonomika - účetnictví a daňové evidence
- Ekonomika - jednoduché účetnictví
Požadované jazyky
- Angličtina (aktivní)
- Čeština (aktivní)
Benefity
- Dog-friendly office
- Firemní akce
- Firemní školka
- Jazykové kurzy
- Vzdělávací kurzy a školení
- Stravenky
- Multisport karta
- Cafeterie
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Engel & Völkers.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Finanční koordinátor/ka - Fakturant/ka ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Engel & Völkers ještě dnes.