Finanční Controller
Vydáváme se na novou cestu a tou je vytvoření společnosti Innomotics, která se bude zabývat výrobou motorů a velkých pohonů, a proto hledáme Finančního controllera/ku do našeho týmu.
O nové společnosti Innomotics
Spojení inovace, zkušeností, spolehlivosti a 150leté historie výroby motorůTo je Innomotics. Nová společnost se sídlem v Norimberku sloučí významné výrobce motorů a velkých pohonů. Po celém světě bude mít ve 49 zemích na 14 000 zaměstnanců. Innomotics nabídne ucelené portfolio nízkonapěťových a vysokonapěťových motorů, převodových motorů, měničů pro střední napětí a motorových hřídelí. Součástí nabídky Innomotics budou také inovativní řešení a produkty pro digitalizaci a široké spektrum služeb. V České republice se na jejím úspěchu budou podílet výrobní závody ve Frenštátě, Mohelnici a Drásově.
Pojďte spolu s námi tvořit budoucnost společnosti Innomotics!
Hledáme samostatného člověka s nadšením pro digitalizaci a inovace, který je připraven aktivně řídit a utvářet budoucí firemní kulturu. Nabízíme vám příležitost nejen k převzetí odpovědnosti, ale také k osobnímu i profesnímu rozvoji. Oceňujeme rozmanitost našich kolegyň a kolegů, protože víme, že inovace nejvíce uspějí, když jsou vytvářeny rozdílnými perspektivami, dovednostmi, zkušenostmi a zázemím. Nehledáme nikoho dokonalého, ale někoho, kdo s námi vybuduje dokonalý tým. #TeamInnomotics.
Baví Vás práce s čísly? Vyčníváte mezi ostatními svými analytickými schopnostmi? Hledáme právě Vás!
Budete se věnovat především
- měsíčním závěrkovým procesům
- ekonomické podpoře vybraným střediskům
- sledování vývoje ukazatelů hospodaření v různých oblastech činnosti (obchodní, finanční, personální, logistické atp.)
- přípravě pravidelného reportingu a analýz pro vedení závodu
- aktivní spolupráci se všemi odděleními, jinými závody v rámci koncernu a centrálou v Německu
Těšit se můžete zejména na
- fajn tým, který drží při sobě a vzájemně se podporuje
- využití jazykových schopností
- spolupráci se špičkovými odborníky
- osobní rozvojové programy
Měl/a byste mít
- VŠ vzdělání ekonomického zaměření
- praxi na obdobně zařazené pozici
- znalost účetních principů
- komunikativní znalost AJ
- znalost MS Office (zejména Excel)
- analytické a organizační schopnosti
- spolehlivost, pečlivost, samostatnost, schopnost týmové práce
- komunikační a prezentační schopnosti
- výhodou: znalost NJ, znalost SAP, zkušenosti v oblasti controllingu ve výrobní společnosti
Program zaměstnaneckých výhod
- 5 týdnů dovolené plus dny volna navíc při mimořádných životních událostech (stěhování, svatba apod.)
- roční příspěvek ve výši 25.000 Kč na volnočasové aktivity, kulturu, sport a penzijní či životní připojištění v rámci nabídky Benefit Plus
- závodní jídelna v areálu firmy, příspěvek na stravování až 55 % ceny jídla
- zvýhodněné nabídky pro zaměstnance
- MultiSport karta
- akciový program pro zaměstnance
- odměny za dlouhodobý pracovní výkon až 40.000 Kč
- flexibilní pracovní doba (s pevným základem 9 - 14 hod.)
- možnost využití Home Office s kompenzací nákladů 100 Kč za každý čerpaný den
- společenské a kulturní akce
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Finanční Controller: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Finanční Controller?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy WhatJobs.com.