Finance Administrative Support (Freelancer)
Company Description
We are digital transformakers delivering innovative technology consulting for businesses and improving business performance by making companies truly digital.
With 25 years’ experience and more than 10,000 employees across Europe, the Middle East, Africa, and Mexico, Devoteam promotes responsible tech for people and works to create better change.
At Devoteam, you will enjoy the best of both worlds: a big company operating in 18 countries and a friendly environment that gives you a “startup-ish” feel.
**Job Description**:
- PO creation on SRM system
- GR booking on SRM system
- DocuSign sending
- Day to day contact with Vendor Management team, procurement and IT stakeholders and finance team, suppliers if needed
**Qualifications**:
- Administration experience in a manufacturing environment
- Experience in a purchasing/supply chain-focused role or accounting is desirable.
- Good Microsoft Office skills
- MRP/ERP experience is desirable.
- Good communications skills, ideally with customer or supplier contact experience.
Additional Information
- ** freelance Contract role with start ASAP**:
- contract at least until the end of the year
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Finance Administrative Support (Freelancer): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Finance Administrative Support (Freelancer)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Devoteam Czech Republic.