Fakturant/ka / Administrativní pracovník
Baví Vás komunikace a administrativní činnost? Umíte vystavit fakturu? Domluvíte se anglicky pro komunikaci s cizojačným vedením? Chcete pracovat pro stabilní menší společnost s přátelským zázemím?
Pokud ANO, reagujte nám na pozici Fakturant/ka / Administrativní pracovník!
Co budete mít na starost?
- hlídání plateb a komunikace s nájemníky ohledně faktur po splatnosti a řešení jejich požadavků
- vystavování faktur
- být kontaktem v případě poruchy a dotazů nájemníků
- komunikace s dodavateli energií
- chod recepce - občasný příjem návštěv
Nabídka: - 5 týdnů dovolené
- rodinné prostředí menší mezinárodní společnosti
Požadavky: Hledáme člena týmu, který je pečlivý, má praxi s fakturami a nebojí se ozvat, když nedojde platba včas. Současně je týmový hráč.
Praxe v administrativě cca 10 let vítáme.
Komunikativní znalost anglického jazyka pro příjem návštěv a komunikaci se zahraničním vedením. Pokud nemluvíte anglicky, může se hodit německý jazyk.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Fakturant/ka / Administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Fakturant/ka / Administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..