💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Facility specialista v oblasti správy budov
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání a 5 let praxe v obdobné pozici nebo bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání technického charakteru (stavební, elektro, apod.)
- komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
- znalost práce s PC, MS Office (uživatelská úroveň)
- trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Hlavní náplň pracovní činnosti:
- zajišťování technické správy majetkových souborů (např. například diagnostika a hodnocení stavu, příprava a realizace výstavby a oprav včetně koordinace technickohospodářského provozu), zejména koordinace činností spojených s plánováním a zabezpečováním oprav, rekonstrukcí, údržbou a úklidem nemovitostí ve správě HZS hl. m. Prahy
- spolupráce na projektové přípravě a inženýrských činnostech u oprav a investičních akcí
- zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej, provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek, navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě, zejména zajišťování řádného a bezpečného provozu vyhrazených technických zařízení a ostatního technického zařízení budov, zajišťování dodržování pracovní a technologické kázně obsluh vybraných technických zařízení (vč. zajištění provádění revizí a přípravy provozních řádů)
- zajišťování a koordinace efektivního odběru a spotřeby různých druhů energií, navrhování nástrojů a opatření v oblasti hospodaření s energií, sledování dodržování zákonných povinností v oblasti hospodaření s energiemi ze strany organizace nebo více organizací, realizace školení a osvěty v oblasti hospodaření s energiemi, koordinace energetického hospodářství s ostatními oblastmi činnosti organizace a při jednání s orgány a organizacemi státní správy, samosprávy, kontroly apod., zejména koordinace činností spojených se zásobováním objektů energiemi, včetně správy náhradních zdrojů energie a vedení souvisejících výkazů spotřeb
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
- platové zařazení v 10. platové třídě (rozpětí platového tarifu v 10. platové třídě od 23.390,- Kč do 34.370,- Kč, dle započitatelné odborné praxe)
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- příspěvek na stravování, produkty spoření na stáří, příspěvek na volnočasové aktivity, nabídka rekreace za zvýhodněnou cenu, zvýhodněný mobilní tarif
- přátelský pracovní kolektiv
- možnost získání nájmu služebního bytu
Předpokládaný termín nástupu: volné ihned
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Facility specialista v oblasti správy budov: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Facility specialista v oblasti správy budov?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Facility specialista v oblasti správy budov ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy ještě dnes.