FACILITY MANAŽER pro MAJORDOM (m/ž)
FACILITY MANAŽER
Jsme MAJORDOM. Ve východních Čechách poskytujeme komplexní správu nemovitostí, ať už jde o bytové domy, firemní objekty nebo veřejné budovy. Ale tam naše vize nekončí. Našim záměrem je rozšířit služby nad rámec pouhé správy nemovitostí. Máme ambice působit v oblasti facility managementu v co nejširším možném pojetí.
Přidejte se k nám v roli FACILITY MANAŽERA a pomozte nám naplňovat naše vize:
Především potřebujeme zkušeného manažera, který bude:
- dohlížet na rozvoj firmy MAJORDOM a spoluvytvářet a naplňovat strategické plány
- dohlížet nad agendou a činnostmi správy nemovitostí
- zodpovídat za řízení projektů (plán, organizace, kontrola)
- vyhledávat obchodní příležitosti na trhu a sledovat trendy
- spolupracovat napříč skupinou STATING
Manažer, ale především leader:
- povedete a budete rozvíjet tým střediska – tj. profesionální předsedy, techniky, účetní apod.
- půjdete příkladem a budete mentorem – zakládáme si na důvěře a otevřenosti.
Co Vám v roli pomůže?
- strategický přesah a energie pro nová řešení
- technické povědomí a znalost legislativy
Co je nutné pro výkon pozice?
- zkušenosti na obdobné pozici (např. facility manager)
- ŘP sk. B
- uživatelská znalost PC – MS Office, Outlook, Freelo
- rozhodnost
KDE A KDY
Zázemí máme v Kostelecké Lhotě a částečně v Hradci Králové. Naše služby aktuálně zajišťujeme ve východních Čechách, ale s rozvojem firmy se nebojíme jít za hranice regionu. Pracovní doba je u nás flexibilní, vždy záleží na domluvě. Ctíme zodpovědnost každého zaměstnance. Hlavně, že je práce hotová.
SMLOUVA A PENÍZE
- Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) na dobu určitou
- Pokud nechcete na HPP – zvládneme i spolupráci na IČO
- MZDA je vždy nastavena předem dle zkušeností a skládá se z pevné složky + podíl ze zisku z realizovaných projektů.
A ještě něco navíc:
Příjemná firemní rodinná atmosféra, možnost seberozvoje a odborného vzdělávání. Pro práci je samozřejmostí služební telefon a PC.
Dále:
- služební auto
- 25 dní dovolené
- sick day
- věrnostní program na míru
- půjčovnu nářadí
- firemní volnočasové akce
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Práce s PC - Windows
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Požadované jazyky
Čeština
(aktivní)
Benefity
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Možnost home office
- Vlastní organizace práce
- Profesní/osobní kouč
- Vzdělávací kurzy a školení
- Dovolená 5 týdnů
- Sick days
- Auto i k soukromým účelům
- Mobilní telefon
- Notebook
- Stravenkový paušál
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce FACILITY MANAŽER pro MAJORDOM (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce FACILITY MANAŽER pro MAJORDOM (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Kostelec nad Orlicí.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy STATING s.r.o..