Jsme silná firma s týmem zkušených profesionálů v oboru správy nemovitostí a smart technologií. Přidejte se k nám a chopte se příležitosti realizovat se v stabilní české firmě s mezinárodní působností.
Náplň práce:
Řízení odborných a technologických postupů všech integrovaných facility služeb (Technická správa budov a další podpůrné služby)
Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektech zákazníka, v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy
Dodržování BOZP a PO, dalších souvisejících zákonů a interních předpisů společnosti
Provádění kontrol kvality poskytovaných služeb podle smlouvy s klientem
Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS,QMS atd.
Schvalování objednávek a kontrola dodržování technologické kázně (objednáváno u určených dodavatelů)
Řešení žádostí a stížností zákazníka, nebo zaměstnance
Požadavky:
SŠ technického směru
Zkušenost s řízením zakázek v oblasti průmyslu, obchodních center, nebo administrativních budovách – PODMÍNKOU (alespoň 2 roky)
Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám
Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu
Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu
Dobrou znalost práce s MS Office
Nabízíme:
Odpovídající finanční ohodnocení
Samostatnou, odpovědnou pozici
Firemní vozidlo
Služební notebook a mobilní telefon
Program na zvyšování kvalifikace (firemní vzdělávání)