Facility Manager
Informace
Náplň práce:
Kontrola správného finančního a obchodního účtu
Koordinace každodenního provozu
Zajištění a dosažení požadované práce, standardů a finančních cílů
Budete kontrolovat probíhající inovace pro zvýšení produktivity
Budete zajišťovat, aby byly všechny pozice obsazeny vhodným personálem, a v případě potřeby organizovat nábor
Budete poskytovat proaktivní zpětnou vazbu klientovi v oblastech kontroly nákladů, rozsahu práce, inovativních vylepšení a doplňkových služeb
Zajistíte, aby problémy klientů byly řešeny efektivně na příslušné úrovni
Kontrolovat, zda jsou všechny záležitosti kvality vyřizovány včas a profesionálně, jak je požadováno
Účastnit se pravidelných schůzek s klienty, mít dobré znalosti o provozu, zlepšovat a poskytovat klientům zpětnou vazbu
Zajišťovat a udržovat bezpečné systémy práce a HSE reporting
Implementovat iniciativy ESG / CSR na žádost klienta
Zažít:
Co od vás očekáváme
3 roky zkušeností s prací s klíčovými zákazníky, správou facility služeb a subdodavatelů
Zkušenosti s prodejem budou výhodou
Zkušenosti s prací v mezinárodním prostředí (komunikace, reporting atd.)
Obchodní a finanční povědomí v klientském prostředí
Komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni
Velmi dobrá angličtina
Manažerské a týmové dovednosti
Co vám nabízíme
Notebook
Mobilní telefon
Příspěvek na dopravu
Rozvoj v mezinárodní společnosti
Zaměstnání na základě pracovní smlouvy
Extra bonus v závislosti na výsledcích
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Facility Manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Facility Manager?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SAMSIC Sp. z o.o. Czech Republic, odštěpný závod.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa