Facility manager
Informace
• Zajištění bezproblémového chodu budov, technických zařízení a služeb.
• Kontrola a řízení dokumentace budov dle platné legislativy
• Zajišťování oprav a příprava investičního plánu
• Participace na stavebních řízeních, řešení věcných břemen, nájemních smluv
• Oblast: Olomouc – Mohelnice – Lanškroun – Šumperk
Co od vás očekáváme
• VŠ/SŠ vzdělání technického nebo stavebního směru
• Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
• Znalost technických systémů budov (TZB, elektro)
• Zkušenosti s legislativou PO a BOZP v oblasti facility
• Zkušenosti s řízením dodavatelů
• Výborné organizační schopnosti a schopnost řešit problémy
• pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám
• ŘP sk. B
Co vám nabízíme
• motivující finanční ohodnocení
• smlouvu na HPP
• zajímavou práci ve stabilní společnosti
• týden dovolené navíc – celkem tedy 25 dní
• firemní automobil k soukromému použití
• pracovní doba je u nás flexibilní, vždy záleží na domluvě. Ctíme
zodpovědnost každého zaměstnance. Hlavně, že je práce hotová.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Facility manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Facility manager?
Práce je nabízena v lokalitě Mohelnice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45 000 - 50 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MONTIX, a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Mohelnice - Administrativa