Facility & Fleet koordinátor
Požadavky: Hledáte práci, kde využíváte své organizační schopnosti a smysl pro detail? Připojte se k týmu stabilní společnosti, která vám nabídne nejen zajímavou práci, ale i skvělé benefity!
Pro našeho klienta, českou pobočku nadnárodní společnosti, v oblasti prodeje technických produktů s vlastní prodejní sítí, hledáme šikovného/šikovnou Facility & Fleet koordinátora/koordinátorku.
Náplň práce:
- komunikuje a kontroluje činnost externích dodavatelů služeb
- komplexní správa budov (centrála i pobočky v regionech)
- kontrola kvality odvedené práce
- reporting a controlling nákladů
- zajišťování příslušných revizí
- správa technické dokumentace
- řešení mimořádných událostí a havárií
- spolupráce a koordinace s firmou zajišťující hlídací a úklidové služby v areálech
- správa vlastního vozového parku společnosti
- spolupráce se všemi odděleními
- strategické plánování
Požadavky:
- prokazatelné zkušenosti s prací na podobné pozici
- analytické a koordinační schopnosti
- schopnost vnímat detaily, pečlivost
- uživatelská znalost PC, schopnost vytvořit plánogramy
- aktivní ŘP B
Nabídka:
- auto i k soukromému užití + další benefity
- možnost nástupu po dohodě
- možnost práce na IČ
- možnost zkráceného úvazku
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Facility & Fleet koordinátor: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Facility & Fleet koordinátor?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..