Event Coordinator with German
EVENT COORDINATOR WITH GERMAN
- Lokalita- Praha 9- Obor- Administrativa- Druh pozice- Plný úvazek- Práce z domu- Flexibilní pracovní doba
Práce z domu
Částečná práce z domu- Zveřejněno- před 8 minutami- Kontaktní osoba- Team Assistant- Referenční číslo- 13-1-406503Popis pozice
Key responsibilities:
- Handling requests from internal and external clients regarding the companys business conferences and seminars
- Organization of events from A to Z including much of individual work and complex tasks
- Preparation of contracts for medical staff
- Booking of hotels and flights for participants
- Responsibility for the processing of incoming and outgoing invoices
- Preparation and tracking of budgets
- Reporting on regular basis
Contract: 6 months
Location: Prague 9 / home office 2 days/week
Požadavky
- Min. secondary education
- Excellent knowledge of English (C1) and German (C1), will be used actively at work
- Energetic person with a pro-active attitude
- Good knowledge of MS Office
- Organizational skills and stress resistance
- Reliability, focus on detail, flexibility
Benefity
- 5 weeks of holiday/year + sick days
- Meal vouchers 135 CZK/day
- Home office allowance
- Cafeteria benefit package (up to 2 600 CZK/m after trial period) - can be used for travelling, sport&culture, education, wellness and health care
- Multisport card
- International company with daily use of foreign languages
- Young and dynamic team
- Další informace
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Event Coordinator with German: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Event Coordinator with German?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.