Event Assistant
FLEKSI, nový projekt koncernu Passerinvest, nabízí sdílené kanceláře a místo pro coworking v Budově B, Beta a Filadelfie na Brumlovce.
Chcete být součástí nově vznikajícího projektu? Setkávat se s inspirativními lidmi a tvořit novou komunitu? Ozvěte se!
Více informací o společnosti naleznete na www.fleksi.cz.
Náplň práce:
• plánování, organizace, koordinace a realizace akcí/eventů v zasedacích/konferenčních prostorách FLEKSI
• vyúčtování a vystavení faktur za uskutečněné akce klientů FLEKSI
• pomoc s budováním komunity business centra a zvyšování povědomí o nabízených produktech a službách + osobní účast na takových akcích
• proaktivní oslovování klientů FLEKSI, budování a udržování vztahů v rámci komunity business centra
• prezentace eventových a zasedacích prostor klientům, vytváření nabídek, domlouvání podmínek nájmů a příprava objednávek/smluv
• spoluodpovědnost za udržování vysoké kvality zákaznických služeb a spokojenosti klientů FLEKSI
• poskytování zpětné vazby
• spolupodílení se na budování dobrého renomé značky s pozitivní vlivem na prodej členství
• koordinace komunikace na sociálních sítích a spolupráce s externí firmou zajišťující PR a marketingovou komunikaci
Nabídka: • příjemný pracovní kolektiv
• práce v nově vznikajících atraktivních prostorech na Brumlovce
• zázemí stabilní české společnosti (společnost koncernu Passerinvest)
• nadstandardní zaměstnanecké benefity
• odpovídající mzdové ohodnocení
Místo práce: Praha 4
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: .
Požadavky: • min. SŠ vzdělání
• znalost práce na PC – MS Office
• příjemné a kultivované vystupování, spolehlivost, vstřícnost a klientský přístup,
• větší časová flexibilita (zejména pokud některé eventy začínají brzy ráno a/ nebo končí naopak později ve večerních hodinách)
• ochota učit se novým věcem
• komunikativní AJ (slovem i písmem – minimálně úroveň B2)
• rodilý mluvčí (případně ČJ na úrovni C1)
• předchozí zkušenost organizování eventů/akcí (alespoň zkušenost s organizací menších akcí pro menší klientelu podmínkou)
Očekávané vlastnosti:
• komunikativní, zákaznicky orientovaná osobnost
• reprezentativní vystupování
• písemné stylistické dovednosti a práce s textem na velmi dobré úrovni
• asertivita, trpělivost a zvládání nestandardních situací
• proaktivita, samostatnost a odolnost
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Event Assistant: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Event Assistant?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..