• Plánování online marketingové komunikace Nestlé značek s našimi zákazníky vč. budgetu • Pravidelná kontrola a update produktů na webových stránkách našich zákazníků • Úzká kooperace s kolegy, především s Brand manažery či Key Account manažery, pravidelná komunikace i se zahraničními kolegy • Monitorování produktů na základě globálního nástroje Data Impact by Nielsen (např. out of stock, pricing) • Obsahový marketing: prezentace produktů na e-shopech po vizuální stránce • Vyhodnocování úspěšnosti kampaní, práce s daty • Edukace kolegů v rámci E-commerce
HODÍTE SE K NÁM, POKUD:
• Máte již předchozí zkušenosti na obdobné pozici (např. z agentury, e-shopu) • Je vaše znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni • Máte výborné analytické schopnosti • Dokážete si prioritizovat úkoly, umíte se rychle rozhodovat • Jste komunikativní, dynamická/ý a samostatná/ý
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
• Příjemné pracovní prostředí kladoucí důraz na dlouhodobou spokojenost zaměstnanců • Vztahy založené na vzájemné spolupráci a otevřené komunikaci • Příležitost pro profesní rozvoj a realizaci vlastních nápadů • Zelené kanceláře v blízkosti přírody
K tomu navíc:
Služební telefon a notebook, týden dovolené navíc, flexibilní pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, nabídku zaměstnaneckých výhod, kde si můžete vybrat benefity dle svých individuálních preferencí, (např. aktivity z oblasti sportu, kultury, zdraví, vzdělávání a cestování), příspěvek na výrobky dětské výživy, příspěvek na stravování, program výhod pro rodinné příslušníky s výraznými slevami na vybrané hlasové a datové tarify, odměna dárcům krve, příspěvek na sportovní aktivity … a spoustu dalšího.
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis. V případě, že Váš profil bude odpovídat požadavkům na tuto pozici, velmi rádi se s Vámi setkáme.