Dispečer
Pro našeho klienta v okrese Uherské Hradiště hledáme posilu do menšího týmu dispečinku.
Co Vás na této pozici čeká:
Organizace a plánování přepravních a distribučních procesů.
Koordinace činností mezi řidiči, sklady, zákazníky a dodavateli.
Řešení případných problémů, mimořádných situací a reklamací.
Zodpovědnost za administrativní záležitosti spojené s přepravou (faktury, přepravní listy, objednávky aj.).
Příprava pravidelných reportů.
Sledování nákladů na přepravu.
Co se od Vás očekává:
SŠ s maturitou.
Zkušenost na obdobné pozici (doprava, logistika) alespoň 2 roky.
Znalost SAP výhodou, nikoliv podmínkou.
Dobrá znalost MS Excel.
Smysl pro detail.
Orientace na zákazníka.
Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
Spolehlivost a zodpovědnost.
Benefity, které Vám nabízíme:
25 dnů dovolené.
Možnosti platového růstu.
Benefitní konto.
Příspěvek na důchodové připojištění.
Dotaci na dojíždění.
Akční balíčky pro zaměstnance.
Zvýhodněný tarif u mobilního operátora i pro rodinné příslušníky.
Program v oblasti vzdělávání a prevence zdraví.
Akce pro zaměstnance.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Dispečer: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Dispečer?
Práce je nabízena v lokalitě Uherské Hradiště.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HR Direct s.r.o..