Dispečer havarijní služby / Administrativní pracovník
O nás
Jsme úspěšná a stabilní česká společnost, která zajišťuje komplexní služby v oblasti voda – topení – kanalizace a plynu.
Dovedeme detailně promyslet, naplánovat a zrealizovat složité projekty. Naší předností je, že můžeme nabídnou skutečně komplexní služby pod jednou střechou. Uvědomujeme si, že rozvodům vody, topení, plynu nebo elektřiny rozumí málokdo a jsme tu od toho, abychom vám v této oblasti pomohli.
Kromě samozřejmého, jako je technicky skvěle vybavené zázemí, férový přístup, práce v přátelském kolektivu, dlouhodobá perspektiva či podpora v dalším profesním rozvoji a vzdělávání, jsou zaslouženou motivací našich zaměstnanců nadstandardní platové podmínky.
Co Vás čeká:
- komunikace s klienty
- koordinace havarijních techniků
- příprava cenových nabídek
- administrativní práce na PC
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- znalost problematiky TZB – voda, topení, plyn
- znalost práce na PC – Excel, Word, Outlook
- schopnost rychlého rozhodování
- perfektní čeština slovem i písmem
- rychlé psaní na PC
- odolnost vůči stresu
Co Vám můžeme nabídnout:
- služební telefon
- nadstandartní platové ohodnocení
- možnost kariérního růstu
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Parkoviště
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Dispečer havarijní služby / Administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Dispečer havarijní služby / Administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CigDus s.r.o..