Dispečer / dispečerka - administrativní pracovník / pracovnice
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost provádějící montáže, opravy a servis chladících a mrazících zařízení.
Náplň práce:
• příjem zakázek telefonicky i písemně
• příprava podkladů pro opravu a administrativní práce spojené s materiálem
Nabídka: • zkrácený úvazek
• práce v nekuřáckém prostředí
• běžné pracovní prostředí
Místo práce: Brno-město
Termín nástupu: duben 2025 nebo po dohodě
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: .
Požadavky: • SŠ vzdělání
• praxe min. 5 let
• komunikační dovednosti
• orientace v technických názvech
• znalost českého pravopisu
• znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook
-
Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Dispečer / dispečerka - administrativní pracovník / pracovnice Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 14. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Dispečer / dispečerka - administrativní pracovník / pracovnice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Dispečer / dispečerka - administrativní pracovník / pracovnice?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.