Zpracovávat celní dokumentaci dle požadavků klienta.
Komunikovat s klienty a celní správou, včetně účasti na celním řízení
Spolupracovat s celním oddělením i ostatními týmy společnosti
Zajišťovat administrativu spojenou s celními procesy.
Nabídka: Mzdu 40 000 – 50 000 Kč.
Jednosměnný provoz (8:00–16:00, PO–PÁ).
25 dnů dovolené, sick days, stravenky.
Možnost home office (1x týdně).
Pravidelné vzdělávání (hardskill, softskill).
Individuální rozvojový plán a profesní růst.
Možnost nástupu ihned.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Máte zkušenosti v oblasti celních služeb a hledáte stabilní práci v jednosměnném provozu (8:00–16:00, PO–PÁ) s možností profesního růstu? Hledáme spolehlivého dispečera, který bude klíčovým kontaktem pro naše klienty a celní správu.
Min. 3 roky praxe v oblasti celních služeb.
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Znalost anglického jazyka na úrovni B1 a vyšší.
Pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup.
Znalost celních předpisů, ekonomických režimů a preferenčního obchodu.