Director of Customer Care
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: VŠ Bakalářské
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízená mzda: 380 000 Kč/měsíc
kontakt e-mail:
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání - bakalářské nebo magisterské
- Praktické zkušenosti s vedením nebo účastí na projektech či pozicích zaměřených na péči o zákazníky, s důrazem na schopnost navrhovat a implementovat moderní a strategické přístupy k zákaznickým službám.
- Schopnost efektivně využívat technologie pro podporu inovací v poskytování služeb, přičemž je kladen důraz na zákaznickou orientaci.
- Výborné analytické schopnosti a strategické uvažování, které umožňují najít rovnováhu mezi nákladovou efektivitou a vysokou kvalitou poskytovaných služeb.
- Silné vůdčí schopnosti a vynikající mezilidská komunikace pro inspiraci týmů a podporu jednotného přístupu na různých trzích.
- Plynulá znalost angličtiny; znalost dalších evropských jazyků je výhodou.
- Znalost nástrojů zákaznických služeb, systémů založených na umělé inteligenci nebo CRM řešení je vítaná, ale není podmínkou.
MVP - Praha a adresa bydliště zaměstnance v České republice.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Director of Customer Care: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Director of Customer Care?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 380 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Rohlik skillz s.r.o..