💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Digital Analyst @ Experis Polska

Polsko

Must have requirements.

  • 4+ years of experience in the field of digital analytics (Jr positions 2+ yrs)
  • Fluent English, CEFR B2 or better
  • Requires Strong Communication and Project Management skills with the ability to work independently.
  • JavaScript Expert
  • Expert in GTM (specifically a strong understanding of sGTM)
  • Expert knowledge of GA360 and GA4 configuration.
  • Wider understanding of the wider GMP stack, including ADH, DV360, and SA360.
  • Experience with Google Cloud – Specifically Big Query, App Engine/Cloud Run
  • Strong understanding of website technology (JS, CMS, Single Page Apps, iframes)
  • Experience with Firebase
  • Experience with API concepts/data integrators
  • Experience with Privacy tech (one Trust) is desirable
  • Experience using ticketing tools (JIRA)

Nice to haves

  • Strong knowledge of Google Search Console
  • Strong knowledge of AB testing principles (if combining 1 of the analyst roles with AB testing capability.)
  • Experience of using dashboard visualisation tools
  • Strong knowledge of the Digital Advertising Tech landscape

Support all website related requests as submitted. These requests will consistent of (but not limited to) adding third party pixels to brand websites, configuration of GA for new website builds, ensuring GA standards are consistently deployed across all websites, managing GA reporting requests that brand teams may require etc.

Offer:

  • Location: remote
  • Long-term B2B contract via Experis
  • MultiSport Plus
  • Group insurance
  • Medicover Premium
  • e-learning platform
,[Ensure accurate and consistent data collection across various digital platforms., Maintain data integrity and troubleshoot data issues., Analyze web traffic and user behavior data to identify trends, patterns, and insights. , Provide insights to inform and optimize digital marketing strategies., Recommend changes to website content, design, and structure to improve user experience and engagement., Suggest new opportunities for digital growth and innovation., Design and execute A/B tests to evaluate the impact of changes on user behavior and conversion rates., Analyze test results to make data-driven decisions.] Requirements: Project management, JavaScript, GTM, Google cloud, Cloud, CMS, Firebase, API, Jira, Testing Additionally: Sport Subscription, Private healthcare.

Kategorie

businessAnalyst

Detaily o pracovním místě:
Firma: Experis Polska
Lokalita: Práce v Polsku
Odvětví práce: businessAnalyst
Pracovní pozice: Digital Analyst @ Experis Polska
Směnnost práce fulltime - 40 hours per week
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 1. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Digital Analyst @ Experis Polska: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Digital Analyst @ Experis Polska?

Práce je nabízena v lokalitě Warszawa.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Experis Polska.