CX SERVICE DESIGN EXPERT
Popis pozice
Do týmu Investments hledáme aktuálně posilu, která bude hrát klíčovou roli v designování interakcí klientů s investičními produkty a službami banky. Pokud vnímáte CX jako správnou cestu, která pomáhá zlepšovat služby a produkty pro klienty a máte byznysové vnímání, pak hledáme právě vás.
U nás je to o vás. SAMOZŘEJMĚ.
Co vás na této pozici čeká?
* Práce s nástroji a metodologií Service Design (Human-centred design) pro tvorbu skvělé zákaznické zkušenosti
* Úzká spolupráce s vlastníky produktů a služeb na definování klíčových zákaznických cest a prioritizaci jejich úprav a oprav vedoucí k naplnění příslibu naší značky
* Vedení kvalitativních výzkumů, aktivní práce s výzkumy a klientskou zpětnou vazbou pro hledání příležitostí ke zlepšování zákaznické zkušenosti, prioritizace a iniciace změn
* Facilitace workshopů, spolupráce se zástupci segmentů Retail, Corporate, Private, klíčových touch pointů jako např. digital, pobočková síť, call centrum, IT, UX/UI atd.
* Zodpovědnost za míru doporučování naší značky klienty a vytváření předpokladů k tomuto plnění.
Pozice vám sedne, pokud:
* Je pro vás důležité porozumět tomu, co je pro klienty důležité, co zažívají při používání produktů a služeb. Máte jasnou vizi a zkušenosti, jak má vypadat perfektní zážitek klienta.
* Znáte nástroje Service Design (Human-centred design) a umíte s nimi pracovat – bez předchozí praxe se neobejdete.
* Máte zkušenosti s přípravou a vedením kvalitativních výzkumů, ale i s výzkumy obecně.
* Přemýšlíte proklientsky ale i byznysově – povedete a budete facilitovat diskuse s kolegy z byznysu a je potřeba, abyste se orientovali v terminologii, KPIs apod.
* Máte skvělé komunikační a facilitační dovednosti a umíte v diskusi přirozeně nadchnout ostatní. Zároveň zvládnete “zkrotit” i náročnější účastníky workshopů.
* Plynule zvládnete komunikovat v angličtině.
Na co se můžete těšit?
* Budete se podílet na iniciativě podporující proklientskou orientaci skupiny Raiffeisen.
* Vaše práce bude hodně samostatná, zodpovědná a s dostatkem prostoru pro vlastní inovace.
* Okolo sebe najdete kolegy, se kterými je radost pracovat, a kteří vnímají reprezentaci klientských potřeb, očekávání a nevyřčených přání dovnitř banky jako své poslání.
* Práce z části z domova a z části v příjemném a dostupném místě s krásným výhledem na Praze 4 – Pankrác.
* A benefity? Ano, ty také máme a ušité každému na míru – týden dovolené navíc, kafeterii, Multisportku, firemní školku, slevy u řady partnerských společností atd.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce CX SERVICE DESIGN EXPERT: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce CX SERVICE DESIGN EXPERT?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Raiffeisenbank.