💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

CX SERVICE DESIGN EXPERT

Praha

Popis pozice
Do týmu Investments hledáme aktuálně posilu, která bude hrát klíčovou roli v designování interakcí klientů s investičními produkty a službami banky. Pokud vnímáte CX jako správnou cestu, která pomáhá zlepšovat služby a produkty pro klienty a máte byznysové vnímání, pak hledáme právě vás.
U nás je to o vás. SAMOZŘEJMĚ.
Co vás na této pozici čeká?

* Práce s nástroji a metodologií Service Design (Human-centred design) pro tvorbu skvělé zákaznické zkušenosti
* Úzká spolupráce s vlastníky produktů a služeb na definování klíčových zákaznických cest a prioritizaci jejich úprav a oprav vedoucí k naplnění příslibu naší značky
* Vedení kvalitativních výzkumů, aktivní práce s výzkumy a klientskou zpětnou vazbou pro hledání příležitostí ke zlepšování zákaznické zkušenosti, prioritizace a iniciace změn
* Facilitace workshopů, spolupráce se zástupci segmentů Retail, Corporate, Private, klíčových touch pointů jako např. digital, pobočková síť, call centrum, IT, UX/UI atd.
* Zodpovědnost za míru doporučování naší značky klienty a vytváření předpokladů k tomuto plnění.

Pozice vám sedne, pokud:

* Je pro vás důležité porozumět tomu, co je pro klienty důležité, co zažívají při používání produktů a služeb. Máte jasnou vizi a zkušenosti, jak má vypadat perfektní zážitek klienta.
* Znáte nástroje Service Design (Human-centred design) a umíte s nimi pracovat – bez předchozí praxe se neobejdete.
* Máte zkušenosti s přípravou a vedením kvalitativních výzkumů, ale i s výzkumy obecně.
* Přemýšlíte proklientsky ale i byznysově – povedete a budete facilitovat diskuse s kolegy z byznysu a je potřeba, abyste se orientovali v terminologii, KPIs apod.
* Máte skvělé komunikační a facilitační dovednosti a umíte v diskusi přirozeně nadchnout ostatní. Zároveň zvládnete “zkrotit” i náročnější účastníky workshopů.
* Plynule zvládnete komunikovat v angličtině.

Na co se můžete těšit?

* Budete se podílet na iniciativě podporující proklientskou orientaci skupiny Raiffeisen.
* Vaše práce bude hodně samostatná, zodpovědná a s dostatkem prostoru pro vlastní inovace.
* Okolo sebe najdete kolegy, se kterými je radost pracovat, a kteří vnímají reprezentaci klientských potřeb, očekávání a nevyřčených přání dovnitř banky jako své poslání.
* Práce z části z domova a z části v příjemném a dostupném místě s krásným výhledem na Praze 4 – Pankrác.
* A benefity? Ano, ty také máme a ušité každému na míru – týden dovolené navíc, kafeterii, Multisportku, firemní školku, slevy u řady partnerských společností atd.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Raiffeisenbank
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: CX SERVICE DESIGN EXPERT
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 3. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
DIGITAL PRODUCTS INTERN
Praha - Generali Česká pojišťovna
PRODUCT OWNER - DIGITAL PRODUCTS
Praha - Generali Česká pojišťovna
Vedoucí projektu | až 95 000 Kč
Praha - 75 000 Kč - 95 000 Kč
Operátor výroby
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce CX SERVICE DESIGN EXPERT: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce CX SERVICE DESIGN EXPERT?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Raiffeisenbank.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici CX SERVICE DESIGN EXPERT ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Raiffeisenbank ještě dnes.
0.1837