CX analytik - Consultant
V týmu Customer & Digital pomáháme největším firmám v ČR i zahraničí s digitalizací jejich produktů a služeb tak, aby sklidily úspěch u svých koncových zákazníků.Typicky začínáme od analýzy zákaznických segmentů, pokračujeme návrhem zákaznicky orientovaných inovací, a výsledky naší práce zhmotňujeme např. do podoby nové mobilní aplikace pro koncové zákazníky našeho klienta.Do party nyní hledáme kolegu / kolegyni se silným analytickým myšlením, schopností ptát se a naslouchat, a chutí hledat a zavádět ta nejlepší řešení.Na jakých projektech poslední dobou vyšíváme? * návrh zákaznické zkušenosti pro korporátní oddělení banky ve Velké Británii, která se chce v očích klientů odlišit od konkurence * digitální transformace přední české energetické společnosti s cílem zlepšení zákaznické zkušenosti, digitalizace obsluhy zákazníků klienta a dosažení provozních úspor ➡ * zadání a vývoj mobilní aplikace pro klienty české energetické společnosti s cílem umožnit zákazníkům vypořádat často prováděné úkony online bez návštěvy pobočky Čemu se s námi budete věnovat? * spolupracovat v týmu expertů zaměřených na digitalizaci a zákaznickou zkušenost * rozkrývat slabá místa zkoumané oblasti u klienta a navrhovat jejich řešení * mapovat a optimalizovat procesy (především front-office – prodej a obsluha) * navrhovat zákaznickou zkušenost (persony, zákaznické cesty, aj.) ♂ * plánovat transformační iniciativy ve zkoumané oblasti u klienta * formulovat business zadání pro IT specialisty a vývojáře * podporovat klienty v zavádění doporučených inovativních řešení do praxe * komunikovat s klienty, i top managementem, v češtině i angličtině * připravovat a moderovat workshopy pro klientyCo je dobré mít? * zkušenost v oblasti CX, UX, povědomí o Design Thinking * chuť učit se novým věcem (inzerátová klasika, ale u nás se bez toho neobejdeme ) * silné analytické myšlení a cit pro detail (data jsou základem naší práce), ale také potřebujeme kreativitu a chuť inovovat * schopnost rychle se zorientovat, argumentovat, navrhnout řešení, řídit diskusi a očekávání * rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti * plynulou mluvenou i psanou angličtinu * skvělou znalost PowerPointu a Excelu * znalost některého z modelovacích jazyků výhodou (UML, BPMN apod.) * znalost business analytických frameworků výhodou (BABOK, Six Sigma apod.) * VŠ vzdělání (ekonomické nebo technické zaměření výhodou) * chuť cestovatCo získáte na oplátku od nás? * fajn kolektiv, kam budete rádi chodit * možnost budovat kariéru v týmu zkušených profesionálů v rámci silné, celosvětové poradenské společnosti * příležitost měnit a zlepšovat fungování společností kolem vás (práce na zajímavých projektech pro zajímavé klienty) * dovolenou navíc a tři dny firemního volna * roční bonus * 30 000 Kč příspěvek na cestování, kulturu a další benefity * Multisport kartu * životní pojištění * firemní mobilní tarif s neomezeným voláním, SMS a daty * rozsáhlé možnosti školení vč. jazykových kurzů * práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami (ano, máme i fotbálek) * možnost pracovat flexibilně v režimu homeoffice * teambuildingy, společné snídaně, zdravé úterky a spousta dalších akcí :)S manažery týmu Lukášem Cingrem, Klárou Janákovou, Jindrou Maškem a celým týmem se těšíme, až vás brzy poznáme!
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce CX analytik - Consultant: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce CX analytik - Consultant?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy KPMG.