CX analytik - Consultant
Popis pozice
V týmu Customer & Digital pomáháme největším firmám v ČR i zahraničí s digitalizací jejich produktů a služeb tak, aby sklidily úspěch u svých koncových zákazníků.
Typicky začínáme od analýzy zákaznických segmentů, pokračujeme návrhem zákaznicky orientovaných inovací, a výsledky naší práce zhmotňujeme např. do podoby nové mobilní aplikace pro koncové zákazníky našeho klienta.
Do party nyní hledáme kolegu / kolegyni se silným analytickým myšlením, schopností ptát se a naslouchat, a chutí hledat a zavádět ta nejlepší řešení.
Na jakých projektech poslední dobou vyšíváme?
* návrh zákaznické zkušenosti pro korporátní oddělení banky ve Velké Británii, která se chce v očích klientů odlišit od konkurence 🆒
* digitální transformace přední české energetické společnosti s cílem zlepšení zákaznické zkušenosti, digitalizace obsluhy zákazníků klienta a dosažení provozních úspor 📑➡ 💻
* zadání a vývoj mobilní aplikace pro klienty české energetické společnosti s cílem umožnit zákazníkům vypořádat často prováděné úkony online bez návštěvy pobočky 👨💻
Čemu se s námi budete věnovat?
* spolupracovat v týmu expertů zaměřených na digitalizaci a zákaznickou zkušenost
* rozkrývat slabá místa zkoumané oblasti u klienta a navrhovat jejich řešení
* mapovat a optimalizovat procesy (především front-office – prodej a obsluha)
* navrhovat zákaznickou zkušenost (persony, zákaznické cesty, aj.) 🏃♂
* plánovat transformační iniciativy ve zkoumané oblasti u klienta
* formulovat business zadání pro IT specialisty a vývojáře
* podporovat klienty v zavádění doporučených inovativních řešení do praxe
* komunikovat s klienty, i top managementem, v češtině i angličtině
* připravovat a moderovat workshopy pro klienty
Co je dobré mít?
* zkušenost v oblasti CX, UX, povědomí o Design Thinking
* chuť učit se novým věcem (inzerátová klasika, ale u nás se bez toho neobejdeme 😊)
* silné analytické myšlení a cit pro detail 🔎📊 (data jsou základem naší práce), ale také potřebujeme kreativitu a chuť inovovat
* schopnost rychle se zorientovat, argumentovat, navrhnout řešení, řídit diskusi a očekávání
* rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti
* plynulou mluvenou i psanou angličtinu
* skvělou znalost PowerPointu a Excelu
* znalost některého z modelovacích jazyků výhodou (UML, BPMN apod.)
* znalost business analytických frameworků výhodou (BABOK, Six Sigma apod.)
* VŠ vzdělání (ekonomické nebo technické zaměření výhodou) 🎓
* chuť cestovat
Co získáte na oplátku od nás?
* fajn kolektiv, kam budete rádi chodit
* možnost budovat kariéru v týmu zkušených profesionálů v rámci silné, celosvětové poradenské společnosti
* příležitost měnit a zlepšovat fungování společností kolem vás (práce na zajímavých projektech pro zajímavé klienty)
* dovolenou navíc a tři dny firemního volna
* roční bonus
* 30 000 Kč příspěvek na cestování, kulturu a další benefity
* Multisport kartu
* životní pojištění
* firemní mobilní tarif s neomezeným voláním, SMS a daty
* rozsáhlé možnosti školení vč. jazykových kurzů
* práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami (ano, máme i fotbálek)
* možnost pracovat flexibilně v režimu homeoffice
* teambuildingy, společné snídaně, zdravé úterky a spousta dalších akcí :)
S manažery týmu Lukášem Cingrem, Klárou Janákovou, Jindrou Maškem a celým týmem se těšíme, až vás brzy poznáme! 😊
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce CX analytik - Consultant: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce CX analytik - Consultant?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy KPMG.