💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Cw-administrative Coordinator

Prague, Praha

**CW-Administrative Coordinator (AC)**
Kontraktorské pracovní místo zajištěné ve spolupráci s personální agenturou
Úvazek: poloviční - tj. 20h týdně pro oddělení "Business Unit Oncology"
Smlouva nejprve na 1 rok na dobu určitou a následně s možností prodloužení na dobu cca 2 let (zástup za mateřskou dovolenou)
**Responsibilities**
AC provides administrative support for a department/Business Unit through the delivery of a variety of business services
Serves as a primary contact for Business Unit and coordinates ongoing Amgen processes for the team:
- coordinates functional administrative processes of the team across all business activities such as contracts, requests, documentary materials, purchase orders, invoicing and payments within the system,
- organizes and provides support to team meetings
- submits, reviews, completes and closes all records within the Amgen systems, in line with SOPs
- provides administrative and organizational support of marketing /promotional activities related to events, cooperates with third-parties
- monitors lifecycle of promotional materials and tracks revision, is responsible for disposal of obsolete promo materials, might support internal tracking/ approval systems of promo materials,
- manages vendor administration: create / maintain vendors in systems
- provides training, guidance and orientation to new team members
Ensures timely coordination of department members’ administrative needs:
- manages calendars
- coordinates local team meetings, arranges accommodations, time schedule, meeting’s requirements
- organizes meeting rooms, including logistics, catering and equipment needs
- prepares agendas, takes and completes meeting minutes; coordinates distribution, monitors progress and follows up on action items
- independently responds to routine correspondence, determines best approach and presentation when preparing and formatting correspondence, memoranda, reports and presentations
**Outputs**
- Organizes processes and systems within functional area
- Internal tracking/approval system is administered in a compliant way
- Correspondence, efficient flow of information
- Meeting agendas, minutes and compilation of action items
- Calendar management
- Finalized / formatted correspondence, memos, reports, etc.
**Qualifications**
**Minimum Requirements**
- High School Diploma
- Minimum 3 to 5 years related experience in administrative support role
- Experience using MS Office tools
- Fluency in local language and English
**Preferred Requirements**
- Experience in similar or related disciplinary and/or international environment
- Basic knowledge of the function/business area supported such as safety, sales, customer service, etc.
- Familiarity with terminology of area supported such as Marketing, Medical, Clinical Research, Logistics etc.
**Competencies**
- Communicates details clearly and accurately, both orally and in writing
- Modifies communication style as appropriate for the audience; may regularly interact with clients and executives
- Identifies and balances multiple priorities and the needs of multiple teams
- Understands, follows and behave in full compliance with relevant SOPs, procesess and guidances
- Takes a proactive approach to identifying breakdowns in service, information flow and process; resolves issues appropriately
- Demonstrates a service-oriented approach to all activities
- Demonstrates a willingness to learn new approaches and to adapt to change
- Leads by example in promoting teamwork
- Ensures systematic work and applies attention to detail

Detaily o pracovním místě:
Firma: Amgen
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Cw-administrative Coordinator
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 31. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Sales Coordinator
Praha - Corinthia Hotel Prague
OFFICE COORDINATOR
Praha - Grafton Recruitment
Office Coordinator
Praha - ABRA Software
AI SUPPORT
Praha - Raiffeisenbank
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Analytik/Specialista na aplikaci TMS
Praha - 50 000 Kč - 60 000 Kč
Area sales manager - Praha a okolí
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Komerční bankéř/ka na pobočce na metru Budějovická
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Key Account Manager - IT
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Krajinný ekolog – vhodné pro absolventy
Praha - 27 650 Kč/měsíc - 40 740 Kč/měsíc
Disponent námořních přeprav/Ocean Freight - Praha 5
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Buďte partnerem pro firmy a investory ?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Disponent leteckých přeprav
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
IT Analyst
Praha - 45 000 Kč - 80 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Cw-administrative Coordinator: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Cw-administrative Coordinator?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Amgen.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Cw-administrative Coordinator ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Amgen ještě dnes.