Customer support with Italian
Informace
Lets grow your career in client support on a B2B level!
Your job will be about resolving customers requests, managing them in the system, responding accurately and on time and making sure that the provided service is professional. You will also participate in process improvements.
Co od vás očekávámeFluent English & Italian (B2 in both)
Understanding for systems & computer literacy
Good analytical & communication skills
Co vám nabízímeLanguage courses and further training - so you can improve further and further
5 weeks of vacation - so you can travel or just rest enough during the year
Flexible working hours - so you can adjust your work to the rhythm of your life
Home-office up to 50 % - so you can work comfortably from home after the training
Contribution to meals - to support your energy regeneration
Multisport card - so you can burn the calories gained via the meal vouchers
Performance bonus - so you are appraised for a good job
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer support with Italian: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer support with Italian?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manpower.