Customer Support Specialist / Specialista zákaznické podpory
Náplň práce:
- Aktivní vyhledávání a získávání nových partnerů;
- Osobní podpora stávajících partnerů;
- Účinná propagace produktu na trhu;
- Analýza nabídek konkurence;
- Ověřování údajů a vyhotovování písemných zpráv.
Hledáme vás v případě, že:
✅ máte dobré komunikační schopnosti;
✅ mluvíte anglicky na pokročilé úrovni;
✅ chcete se rozvíjet v oblasti prodeje a neustále se učit novým věcem;
✅ vždy se snažíte dosáhnout výsledků a nebojíte, že uslyšíte „ne“
✅ své myšlenky vyjadřujete jasně a logicky;
✅ umíte samostatně analyzovat a rozhodovat;
✅ jste odolní vůči stresu a dokážete efektivně zvládat více úkolů;
✅ umíte si stanovit priority a dodržovat termíny;
✅ máte úspěšné zkušenosti s prodejem (jako konkurenční výhodu).
Co nabízíme:
- Hrazené úvodní školení;
- Vynikající mzda a bonusy;
- Možnosti kariérního růstu;
- Naplánovaná pracovní doba;
- Moderní kancelář v kancelářské budově myhive Pankrác House;
- Odměny v oblasti sportu;
- Firemní akce;
- Čerstvé ovoce, nápoje a další občerstvení.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Příspěvek na sport
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Občerstvení na pracovišti
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Support Specialist / Specialista zákaznické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Support Specialist / Specialista zákaznické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SmartResearch s.r.o..