Customer Support Consultant
poskytování technické podpory zákazníkům
analýza reportovaných incidentů a požadavků
návrh technických řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
komunikace v angličtině (helpdesk system, skype, telefon, email, nástroje vzdálené správy aplikací)
Požadujeme
- zkušenosti s jednáním se zákazníky
- aktivní znalost anglického jazyka
- znalost IT problematiky (operační systémy, databáze, web technologie, sítě)
- vzdělání se zaměřením na informatiku výhodou
Nabízíme
- motivační bonusy a prémie
- dlouhodobá možnost uplatnění a odborného rozvoje formou školení a kurzů
- pružná pracovní doba, možnost práce na home-office
- práce ve stabilní mezinárodní společnosti
- práce na zajímavých projektech s mezinárodním přesahem
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Support Consultant: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Support Consultant?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 – 50000 Kč/měs..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy WOFINO.