Customer Service Specialist - logistika
Nabídka:
Požadavky: Hledáme nového kolegu/kolegyni s potenciálem a touhou rozvíjet se v logistice:
Co vás čeká
* Péči o přidělené klienty s každodenní komunikací (email, telefon) a řešením jejich požadavků na míru
* Úzkou spolupráci s dalšími odděleními a kolegy
* Podporu při plánování přepravy zásilek
* Udržování dobrých vztahů a monitoring spokojenosti
* Přípravu podkladů pro fakturaci a reporting vedení společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
* Komunikativní a energickou osobnost, schopnost pracovat v týmu
* Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
* Pokročilou znalost angličtiny pro telefonickou i emailovou komunikaci
* Zkušenost s MS Office (Excel, Word)
Co vám můžeme nabídnout
* Kvartální bonusy
* Odbornou podporu a možnosti osobního i kariérního růstu
* Teambuildingy, dárky a vzdělávací kurzy
* Občerstvení na pracovišti, stravenky, Multisport karta a MOL karta, Cafeterie Benefit Plus
* 25 dnů dovolené
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Service Specialist - logistika: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Service Specialist - logistika?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 36000 - 40000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ProfesKontakt, s.r.o..