Customer Service Representative
Jaká je náplň práce?
- nejdůležitější je péče o naše zákazníky, kteří nás kontaktují pouze telefonicky
- pomůžeš jim vyřešit problém s fakturou, změnit nabídku služeb nebo spolu nastavíte znovu jejich zařízení
- když si nebudeš vědět rady, vždycky se máš na koho obrátit
- každý den vyřídíš takových 50 příchozích hovorů
- všechno co se zákazníkem probereš, zapíšeš do interního systému
- v každém hovoru je příležitost něco nabídnout a prodat - skvělý způsob jak ovlivnit výši mzdy vlastním výkonem
- taky ohodnotíme tvoji kvalitu a produktivitu práce
- Co od tebe očekáváme?
- důležitá je komunikace - umět se vyjádřit a dokázat vhodně komunikovat třeba i ve stresu
- skvělé bude pokud máš už zkušenosti z péče o zákazníky a to jak telefonicky, tak i osobně
- součástí každého hovoru je i nabídka našich produktů, takže pokud už máš s prodejem po telefonu praxi - opět bod pro tebe
- alespoň výuční list pokud jsi zatím bez praxe
- nesmí ti vadit pracovat na ranní (8:00-16:30) a odpolední (10:30-19:00) směny - ale zase máš volné víkendy i svátky
- znalost práce na PC - nehledáme počítačového experta, ale práci v našich systémech je potřeba zvládnout
- zájem vzdělávat se v oblasti telekomunikací - nemusíš toho o našem světě moc vědět, všechno tě naučíme, ale musíš hlavně chtít
- A tohle ti nabízíme my
- U nás si zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code. Všem nám to vyhovuje, takže snad se i ty u nás budeš cítit dobře.
- Vodafone je pojem, takže můžeš očekávat stabilní prostředí naší společnosti, která je zároveň challenger na trhu telekomunikací a dat. Je pro nás i důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou tvoji snahu a růst.
- Tvoje mzda se skládá ze slušného fixního základu a k tomu variabilní složka, která závisí jen na tobě. Chceš vydělávat 25 000 Kč hrubého? Ti nejlepší z nejlepších mají i 30 000 Kč. Nepůjde hned od začátku, ale není to problém, díky prodejům můžeš ovlivnit svoji mzdu každý měsíc.
- Jdeme s dobou a vždy jsme o krok dál, díky tomu si u nás užiješ 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (dříve sick day).
- Možnost pracovat z HOME OFFICE po úplném zaškolení (počítej cca 4-6 měsíců).
- Když Vodafone, tak naplno - dostaneš mobil a k tomu skvělý tarif s neomezenými daty, přihodíme pěknou sumu benefitních bodů na rok a můžeš počítat i se stravenkami a dalšími výhodami.
- Myslíme i na rodiče, proto máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
- Místo výkonu práce v Meziboří a najdeš nás hned u zastávky MHD.
- Nástup nejdříve v lednu 2021
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Service Representative: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Service Representative?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Vodafone.