Customer Service Representative ČJ / AJ @ Antal International s.r.o.
► Minimálně středoškolské vzdělání
► Plynulá znalost angličtiny a češtiny v mluvené i psané formě
► Zkušenost v zákaznické podpoře 2–4 roky
► Dobrá znalost práce s balíčkem MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
► Schopnost jasně formulovat myšlenky a efektivně komunikovat se zákazníky
Osobnostní předpoklady:
► Vynikající komunikační dovednosti
► Schopnost pracovat v týmu
► Vysoká úroveň osobní kultury a profesionality
► Empatie a schopnost budovat pozitivní obraz společnosti
Oblast: Operations
Velikost firmy: mezinárodní korporace
Lokalita pozice: Praha
Typ úvazku: HPP
Mzda: 35 000 - 40 000,- / měs.
O pozici:
Pro našeho klienta, dynamickou fintech společnost, která se zaměřuje na modernizaci online plateb a přináší inovativní řešení pro obchodníky a spotřebitele na vysoce rostoucích trzích hledáme kandidáty se zkušenostmi v zákaznické podpoře, kteří budou poskytovat komplexní služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, telefonu a chatu. Hledáme někoho, kdo má 2–4 roky praxe v oblasti zákaznické podpory a je zvyklý komunikovat s klienty různými kanály.
Nabízíme:
► Flexibilní pracovní doba
► Standardní pracovní hodiny (8:00–16:00)
► Práce z domova
► Příležitost pracovat především s českými klienty, s menším podílem mezinárodních interakcí
Zaujala vás tato pozice? Zašlete nám svůj životopis!
Jak bude probíhat vaše přihláška?
► Vaše přihláška bude posouzena odborným konzultantem společnosti Antal.
► V případě, že postoupíte do užšího výběru, bude vás konzultant kontaktovat a provede s vámi úvodní hovor, kde si ujasníte podrobnosti o pozici a vaše očekávání.
► Shodnete-li se, že se chcete zúčastnit výběrového řízení, bude konzultant váš profil prezentovat u budoucího zaměstnavatele.
► Nadále vám bude poskytovat poradenství po celou dobu výběrového řízení!
Držíme vám palce!
Co získáte, když se přihlásíte do výběrového řízení skrze společnost Antal?
Bezplatnou kariérní podporu našeho odborného konzultanta, který s vámi bude v kontaktu prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, pomůže vám připravit se na pohovor a postará se o kvalitu náborového procesu.
,[Podpora B2B a B2C zákazníků především v ČR (s menším podílem mezinárodních klientů) prostřednictvím telefonu, e-mailu a live chatu, Správa zákaznických databází v interním systému, Ověřování a identifikace kontaktujících zákazníků a řešení nahlášených problémů, Zaznamenávání požadavků a jejich předávání dalším oddělením, Spolupráce s dalšími týmy společnosti pro efektivní řešení zákaznických požadavků] Requirements: MS Office, Excel, PowerPointKategorie
customerService
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Service Representative ČJ / AJ @ Antal International s.r.o.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Service Representative ČJ / AJ @ Antal International s.r.o.?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Antal International s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - customerService