Customer Service Coordinator
Pro našeho klienta, mezinárodní potravinářskou společnost, hledáme vhodného kandidáta/-tku na samostatnou pozici, která zastřeší zákaznický servis.•Vedení zákaznického servisu pro retailové a B2B klienty na českém a slovenském trhu•Nastavení nových a rozvoj stávajících interních postupů a procesů•Zajištění mailové a telefonické komunikace s klienty, prioritizace urgentních dotazů a jejich řešení ve spolupráci s obchodním a logistickým oddělením•Úzká spolupráce s manažery pro klíčové zákazníky v obchodním oddělení a externím poskytovatelem skladových služeb•Reporting KPIs za lokální zákaznický servis•Pravidelná komunikace s oddělením logistiky na centrále v zahraničíPožadujeme:•SŠ/VŠ vzdělání•Zkušenosti v oblasti B2B zákaznického servisu, ideálně v FMCG nebo retailové společnosti•Pokročilá znalost anglického jazyka•Velmi dobrou znalost práce v MS Excel, zkušenosti se SAP výhodouNabízíme:•Zázemí silné mezinárodní společnosti s prémiovými potravinářskými značkami•Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity•5 týdnů dovolenéVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Service Coordinator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Service Coordinator?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Recruit CZ, s.r.o..