Customer Service Administrator
Vytváření zakázek a výrobních příkazů
- Kalkulace ceny opravy, zadávání informací o opravě do servisních požadavků
- Zadávání informací do zákaznických reportů
- Práce s interními systémy (ORACLE, HART, Improve, Cinnamon)
- Manipulace s materiálem a jeho kontrola dle dokumentace
- Další činnosti dle pokynů nadřízeného
**Requirements**:
- SŠ vzdělání, ideálně techniky obor (není podmínkou, ale výhodou)
- Znalost MS Office
- Manuální zručnost
- Základní znalost AJ
- Proaktivní a pozitivní přístup
**Benefits**
- Pružná pracovní doba
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s významným postavením na trhu
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Systém firemních benefitů: stravenky, 5 týdnů dovolené, 13.mzda, příspěvek na dopravu, firemní akce
- Věrnostní benefity po odpracovaném roce: příspěvek na penzijní přípojištění, cafeterie
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Service Administrator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Service Administrator?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Sécheron Hasler Group.