💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Customer Service Administrator

Prague, Praha

O nás

Jsme úspěšná mezinárodní společnost patřící do švýcarské skupiny Sécheron Hasler Group. Zabýváme se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku a jsme celosvětovou jedničkou ve svém oboru. Naše produkty slouží k zajištění bezpečnosti při hromadné přepravě osob – chráníme životy cestujících. Spolehlivost a kvalita našich produktů je naší nejvyšší prioritou. Neustále investujeme do vývoje produktů, tak i do moderních technologií výroby. Dynamicky se rozrůstáme, budujeme nová oddělení a rozšiřujeme ta stávající v Běchovicích i v Horních Počernicích.

Náplň práce:

  • Vybalování a manipulace s krabicemi a materiálem, práce je vhodná pro osoby s dobrou fyzickou kondicí
  • Vytváření zakázek a výrobních příkazů
  • Kalkulace ceny opravy, zadávání informací o opravě do servisních požadavků
  • Zadávání informací do zákaznických reportů
  • Práce s interními systémy (ORACLE, HART, Improve, Cinnamon)
  • Další činnosti dle pokynů nadřízeného

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání, ideálně techniky obor (není podmínkou, ale výhodou)
  • Znalost MS Office
  • Manuální zručnost, dobrá fyzická kondice
  • Základní znalost AJ
  • Proaktivní a pozitivní přístup

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pružná pracovní doba
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s významným postavením na trhu
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Systém firemních benefitů: stravenky, 5 týdnů dovolené, 13.mzda, příspěvek na dopravu, firemní akce
  • Věrnostní benefity po odpracovaném roce: příspěvek na penzijní přípojištění, cafeterie

Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete uvedené požadavky, reagujte prosím prostřednictvím této aplikace a připojte svůj profesní životopis


Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště

Detaily o pracovním místě:
Firma: Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Customer Service Administrator
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Application Support Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Senior Digital Specialist
Praha - Publicis Groupe CZ
Junior Web Analytik
Praha - Publicis Groupe CZ
Bankéř/ka na pobočku na metru Hůrka
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
LEADER se zdravým rozumem 2.0
Praha - Generali Česká pojišťovna
TALENTOVANÝ OBCHODNÍK/OBCHODNICE
Praha - Generali Česká pojišťovna
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Service Desk Analyst with Italian
Praha - DHL Information Services
QA Engineer
Praha - AIS Servis
BI ANALYST - ESIF
Praha - Raiffeisenbank
OBCHODNÍK S LIDSKOU TVÁŘÍ - Most
Praha - Generali Česká pojišťovna
Android Developer
Praha - Digiteq Automotive
Obchodní manažer pro SW systémy
Praha - Asseco Solutions, a. s.
TALENTOVANÝ OBCHODNÍK/OBCHODNICE
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Customer Service Administrator: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Service Administrator?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Customer Service Administrator ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o. ještě dnes.