Customer Experience Manager
První česká celoplošná soukromá televize Nova zahájila své vysílání přenosem z Národního muzea v Praze dne 4. 2. 1994. Od té doby jsme prošli celou řadou změn. Dnes jsme součástí investiční skupiny PPF a jednou z nejmodernějších mediálních společností na českém trhu.
Za tím vším stojí společenství lidí, kteří pracují v nejrůznějších profesích, ať už specificky televizních nebo těch ostatních, podporujících. Milují svoji práci, snaží se v ní být každý den nejlepší a přicházet stále s novými nápady. Nahrávají si vzájemně, podporují se a makají na sobě.
Pozice Customer Experience Manager u nás vzniká nově a bude klíčová pro naši snahu přivádět ještě více naše diváky do centra naší pozornosti. Role je v televizním světě unikátní, takže budete mít příležitost být průkopníkem ve změně způsobu, jakým televizní stanice komunikují se svým publikem. Zpočátku půjde o individuální roli, výhledově se počítá s vedením menšího týmu lidí.
Co budete dělat:
Vypracovávat a implementovat strategii zaměřenou na zlepšení celkové zákaznické zkušenosti diváků TV Nova
Vytvářet a řídit kanály oboustranné komunikace s našimi diváky prostřednictvím různých platforem (sociální média, webové stránky, mobilní aplikace atd.)
Vytvářet a rozvíjet komunitu, která bude aktivně přispívat k tvorbě obsahu a dalších aktivit TV Nova
Sbírat, analyzovat a využívat zpětné vazby od diváků pro kontinuální zlepšování našich programů a služeb
Spolupracovat s týmy napříč celou společností s cílem reagovat na potřeby a očekávání diváků
Identifikovat a implementovat nejnovější trendy a technologie v oblasti zákaznické zkušenosti
Sledovat a reportovat klíčové metriky zákaznické zkušenosti
Co potřebujete znát, vědět a mít:
Minimálně 3 roky praxe v oblasti zákaznické zkušenosti, marketingu anebo podobné roli
Zkušenosti s řízením projektů
Schopnost analyzovat data a vyvozovat z nich závěry pro zlepšení zákaznické zkušenosti, znalost metodiky NPS
Pokročilou znalost anglického jazyka
Silné komunikační a interpersonální dovednosti
Inovativní a proaktivní přístup k řešení problémů
Znalost českého mediálního trhu a televizního průmyslu výhodou
Co nabízíme:
Zázemí silné mezinárodní společnosti, příjemné a moderní pracovní prostředí
Přátelský kolektiv
Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
5 týdnů dovolené
8 volných dnů ročně (4 dobrovolnické, 2 sick days, 2 dny dovolené navíc)
Benefitní konto Nova + (sport, kultura, cestování, vzdělávání, zdraví)
Dotaci na stravné (možnost stravování v zaměstnanecké kantýně přímo v budově)
Možnost využití firemního fitness, fotbálku a sauny zdarma
Nadstandardní lékařskou péči
Rohlík point přímo v budově
Možnost využití partnerských programů
Pravidelné firemní akce pro utužení kolektivu
Voyo, notebook a mobilní telefon jako pracovní nástroje
Taxi pendl ze zastávky tramvaje Geologická
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Experience Manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Experience Manager?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TV Nova.