![](/uploads/logo/logo_manpower2.jpg)
Customer Care Team Lead
Are you an experienced leader in customer service looking for a new challenge? We are excited to announce the opening of newly created position for a Customer Care Team Lead.
This team will be dedicated to managing service requests from our clients, ensuring that their technical needs and concerns are addressed promptly and effectively.
POPIS POZICE:- Lead and direct the general service administration.
- Oversee customer lifecycle management.
- Manage the request lifecycle from reception to resolution.
- Support the management of customer master data.
- Stay informed about company strategy and market environment to evaluate processes and understand stakeholder needs.
- Provide status reports to the Leadership team.
- Review and enhance customer communication processes, channels, and response times.
- Ensure high levels of customer satisfaction.
- Monitor operations and troubleshoot issues as needed.
- Develop customer focus strategies based on feedback.
- Evaluate progress and communicate goals to team members, potentially in different regions.
PROFIL KANDIDÁTA:
- Minimum of 3 years of experience in Customer Service with leadership responsibility.
- Experience in an internationally operating company is preferred.
- Strong self-reliance, initiative, analytical skills, and team leadership experience.
- Expertise in order/customer/request lifecycle management.
- Proficiency in customer communication processes and channel strategies.
- Excellent verbal and written communication skills.
- Knowledge of lean methods is a plus.
- Familiarity with SAP, Salesforce, and MS Office.
- Fluent in English; knowledge of German is a significant advantage.
NABÍZÍME:
- Stable Employment: Full-time position with an indefinite contract.
- Attractive Compensation: Great salary + annual bonus.
- Flexibility: Flexible working hours and regular home office opportunities.
- Benefits: 25 days of vacation, public transport allowance, company canteen, meal allowance, special healthcare program.
- Location: Modern offices close to metro station A.
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Care Team Lead: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Care Team Lead?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Customer Care Team Lead ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Služby
Zákaznický servis
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Služby
Zákaznický servis