Customer Care Specialist with French
POPIS POZICE:
Are you a French speaker keen on working with people? :)
Great! Then become one of us - Customer Care Specialist!
Your daily responsibilities will be:
- Daily communication with customers in French via phone or mail
- 70% front office tasks; daily calls with reliable customers in need
- 30% back office tasks; processing of B2B customer orders and administration (SAP ERP)
- Answering all of the customers inquires
- Working with company system according to company parameters
- Adding new customers into the company system
- Being ready to calm down customers if needed
- Administrative and ad-hoc tasks
BENEFITY:
- 5 weeks of holidays
- Sick days
- Flexible working hours
- Home Office possibilities
- Meal vouchers
- Referral bonuses
- Multisport card
- Refreshment in the office
- Professional and personal development
- Developing of linguistic skills
POŽADAVKY:
- Strong command of French and English (C1 level)
- SAP ERP experience is an advantage; similar order processing ERPs such as Oracle etc. are also considered
- Previous customer service experience is an absolute must (ideally SSC environment)
- Communication and interpersonal skills
- Strong PC skills (MS Office, ERP)
- Stress resistant, ability to work independently
- Team spirit
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Care Specialist with French: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Care Specialist with French?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Pracovník front office