Customer care specialist (35-45.000 Kč)
Náplň práce
- Zpracování objednávek zákazníků, včetně reklamací a speciálních požadavků, a zajištění jejich včasné dodávky.
- Komunikace s dodavateli, zákazníky a přepravci na mezinárodní úrovni.
- Zodpovědnost za přesnost dat v systému a jejich analýzu pro zlepšení služeb a snižování nákladů.
- Správa objednávek směrem k dodavatelům.
Požadujeme
- Chuť učit se a rozvíjet svůj potenciál.
- Pečlivost, spolehlivost a orientaci na zákazníka.
- Min. SŠ vzdělání, zkušenosti v zákaznickém servisu výhodou.
- Znalost MS Office (zejména Excel); Oracle nebo jiný ERP systém je výhodou.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Nabízíme
- Práci na plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu neurčitou.
- 5 týdnů dovolené a flexibilní pracovní dobu.
- Kurzy anglického jazyka a další vzdělávací možnosti.
- Čtvrtletní bonusy a příspěvek na penzijní připojištění.
- Zvýhodněný telefonní tarif pro vás i vaše blízké.
- Příspěvky na dopravu a stravování, mobilní telefon, notebook a další benefity.
- Lokalitu Chomutovsko
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer care specialist (35-45.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer care specialist (35-45.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Ústecký kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Customer care specialist (35-45.000 Kč) ve městě Ústecký kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.