Customer Business Specialist, Full-time
**Main responsibilities**:
- Customer** consulting** regarding **internal policies and processes**:
- Checking contracts, working in **SAP Fieldglass**:
- Communicating with project managers and business stakeholders
- Co-operation with **international team**:
- Checking and updating policies regarding services provided
- **Experience **in administrative position for more than 3 years, preferably economics background
- Bachelors degree or relevant qualification/experience with operational work
- Great communication skills, written and verbal
- **Fluent in English (required)**, another European language (advantage)
- Quick learner, can-do attitude, team-player, great organization skills
- Proficiency in MS Office, MS Teams, experience with SAP (advantage)
**We offer**:
- Competitive salary above the market standard
**45.55.000;
- CZK/month**), based on previous experience
- Initial **training** with the internal system and main topics of the work
- Cafeteria/Benefit program (FlexiPass)
- 5 weeks vacation, sick days, meal contribution, annual bonus
- Modern offices in Prague 5
- Working in an international environment with a strong focus on people development
Should you be interested in this job please send your CV. Thank you.
Klára Přibáňová
Telefon:
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Business Specialist, Full-time: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Business Specialist, Full-time?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Axial Personnel Agency.