POPIS POZICE: Do týmu zákaznické kvality v automotive společnosti hledáme nového člověka, který si vezme na starosti kontakt s naším novým německým zákazníkem.
Jakožto CUSTOMER QUALITY ENGINEER budete mít na starosti: - Udržování spokojenosti zákazníka, komunikaci ohledně požadavků - Monitorování a řešení zákaznických reklamací (8D/QRCI) - Interní procesní audity - Schvalování prvních vzorků (PPAP) - Účast na FMEA revizích - Práci v zákaznických portálech
BENEFITY: - Týden dovolené nad rámec zákoníku práce - Pracovní smlouva rovnou na DOBU NEURČITOU - Příspěvek na dopravu - Dotované stravování - Příspěvek na penzijní připojištění
POŽADAVKY: - SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe technického směru - Angličtina nebo němčina na pokročilé úrovni pro denní užití (B2+) - Praxe alespoň 2 roky v kvalitě, ideálně v automotive - Znalost kvalitativních metod a nástrojů jako 8D reporty, PPAP, FMEA nebo QRCI - Proaktivita, drive, chuť se posouvat