Cost Consultant Pro Administrativní Projekty
**Připojte se k týmu prestižní konzultační společnosti, která se specializuje na výstavbu a rekonstrukci budov s důrazem na projektování a realizaci technického zařízení, elektroinstalace a automatizace. Aktuálně hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Cost Consultant pro administrativní projekty (Junior/Senior)!**
Máte vášeň pro práci s náklady a chcete se podílet na zajímavých projektech komerčních staveb? Máte zkušenosti jako rozpočtář nebo projektant v oblasti PS a pracovali jste alespoň na jedné či dvou administrativních stavbách? Máte chuť prohlubovat své znalosti v tomto oboru?
Pokud ano, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení, které právě probíhá!
Těšíme se na vaše reakce a registrace!
ID: a0tbI000008iBL1QAM
**Popis pozice**
- Analýza nákladů a příprava rozpočtů.
- Spolupráce s projektanty, dodavateli a dalšími odborníky.
- Identifikace úspor a zefektivnění procesů.
- Příprava a vyhodnocování VŘ na subdodavatele.
- Analýza tendrů na generální dodavatele.
- Příprava pravidelných reportů v angličtině.
**Váš profil**
- VŠ vzdělání ve stavebním oboru, ideálně zaměření na pozemní stavby.
- Zkušenosti na obdobné pozici v rámci komerčních budov; rekonstrukce/fit out či výstavba min.1 administrativní budovy.
- Délka praxe: Junior / min. 3 roky; a Senior / min. 5 let.
- Výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem).
- Znalost angličtiny - min. B1 (slovem i písmem).
- Pokročilá úroveň MS Office.
- Řidičský průkaz skupiny B.
- Orientace v cenách materiálů.
- Prokazatelné zkušenosti v analýze nákladů a přípravě rozpočtů.
- Ochota cestovat v rámci přidělených projektů (ČR a výhledově i příp. do zahraničí).
Nástup 12/2024, možné dohodou.
**Naše nabídka**
- Moderní pracovní prostředí přímo v samém centru Prahy.
- Platové ohodnocení na juniorské pozici v rozmezí od 40 000 Kč/měsíc, senioři od 75 000 Kč (až 100tis Kč).
- HPP na dobu neurčitou.
- Kvartální bonusy.
- Podporující pracovní tým.
- Služební vozidlo pro pracovní účely (minimálně).
- Možnost práce na zajímavých českých i zahraničních projektech.
- Relaxační zóny na pracovišti.
- Flexibilní pracovní doba.
- 5 týdnů dovolené.
- Příspěvek na stravování.
- Občerstvení na pracovišti.
- Kurzy cizího jazyka přímo na pracovišti.
- Odborné vzdělávání - bohatá škála kurzů.
- Firemní akce.
**Kontakt**
Michaela Macúchová
Ovocný trh 573/12 Praha-Staré Mesto 110 00
Mobil: +211
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Cost Consultant Pro Administrativní Projekty: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Cost Consultant Pro Administrativní Projekty?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Trenkwalder a.s..