Client support with Italian, 50 000 CZK
POPIS POZICE:
Our priority is not to find qualified professionals with extensive experience. We are willing to find motivated, client-oriented and communicative individuals who speak fluent English and Italian and are eager to learn. :)
Customer service manager with German will be responsible for:
* Portfolio of assigned clients
* Processing of their orders in SAP
* Resolution of their queries and troubleshooting
* Related administrative tasks
* Reporting
* Communication within internal teams as well as with stakeholders
Contract: 1 year
Start: immediately
Location: Prague 3
BENEFITY:
- 5 weeks of vacation
- Extra days off
- Annual bonus
- Meal allowance
- Training and courses
- Other benefits
POŽADAVKY:
* Previous experience from client care
* English and Italian min. B2+ in both oral and spoken form
* Perfect communication and organizational skills
* Ability to work under pressure
* Professional attitude
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Client support with Italian, 50 000 CZK: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Client support with Italian, 50 000 CZK?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Pracovník podpory zákazníků