Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!

Sales Admin / Referent odbytu

Přehýšov


O nás

Kdo jsme?

Společnost Wabtec Corporation je předním světovým dodavatelem zařízení, systémů, digitálních řešení a služeb s přidanou hodnotou pro nákladní a tranzitní železnice a také pro důlní, námořní a průmyslové trhy. Na základě téměř čtyřsetletých kolektivních zkušeností společností Wabtec, GE Transportation a Faiveley Transport se společnost rozrostla v One Wabtec s bezkonkurenčními digitálními znalostmi, technologickými inovacemi a prvotřídní výrobou a službami.

 

Společnost Wabtec se zaměřuje na výkonnost, která je hnací silou pokroku a uvolňuje potenciál našim zákazníkům tím, že dodává inovativní a trvalá dopravní řešení, která posouvají a zlepšují svět. Učíme se celý život a jsme posedlí zlepšováním věcí, abychom dosahovali výjimečných výsledků. Společnost Wabtec má přibližně 27 tisíc zaměstnanců v závodech po celém světě. Navštivte naše webové stránky  a dozvíte se více!

Náplň práce:

Jak můžete přispět ke změně a rozvoji naší společnosti?

Jako Sales Admin / Referent odbytu, budete zodpovědná/ý za tyto úkoly:

  • Vystavování faktur
  • Příprava podkladů pro expedici hotových výrobků
  • Příprava, vedení agendy a zastupování společnosti v celní řízení v režimu dovoz / vývoz dle platných právních norem
  • Odsouhlasení kompletnosti dodávek s expedicí
  • Zajištění protokolů o shodě a jejich zaslání dle přání zákazníka zákazníkovi
  • Při exportu do 3. zemí včasné nahlášení pro celní odbavení tak, aby mohly být včas vystaveny veškeré podklady pro celní odbavení
  • Zajištění zvláštního označení jednotlivých projektů dle požadavků zákazníka
  • Dodací avíza zákazníkovi
  • Aktualizace přehledu dodávek, dodacích listů, dodacích termínů

Co od Vás očekáváme:

  • Pokročilá znalost MS Office
  • Angličtina a čeština na pokročilé úrovni
  • Dobrá komunikativní schopnost
  • Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a schopnost koordinovat a plánovat
  • Schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • Zkušenost s celní problematikou velice vítána

Co Vám můžeme nabídnout:

  •  25 dní dovolené a 4 sick days za rok
  •  Flexibilní pracovní doba 7,5 hod denně
  •  Příspěvek na dopravu 2Kč /km
  •  Skvělá parta kolegů a pomoc při adaptaci
  •  Příspěvky na jazykové kurzy 2x3.000,- Kč/ročně - po zkušební době
  •  stravenkový paušál až 1900 Kč / měsíc
  •  Příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč
  •  Zvýhodněné tarify volání i pro rodinu
  •  Roční bonus (dle splněných osobních cílů)
  •  Odměny za darování krve až 5.000, -Kč
  •  Firemní akce a setkání


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Faiveley Transport Plzeň s.r.o.
    Lokalita: Přehýšov
    Pracovní pozice: Sales Admin / Referent odbytu
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 20. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    27 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zámečník se specializací na zdvihací techniku
Dobřany - ADECCO spol. s r.o. | 40 000 Kč - 45 000 Kč
Prodavač/ka - Dobřany - VOLNÉ NEDĚLE
Dobřany - ZEMAN maso-uzeniny, a.s. | 22 000 Kč - 24 000 Kč
Prodavač/ka - Stříbro - VOLNÉ NEDĚLE
Stříbro - ZEMAN maso-uzeniny, a.s. | 23 000 Kč - 26 000 Kč
MODERÁTOR/KA HOSPODSKÉHO KVÍZU
Stod - Hospodský kvíz s.r.o. | 250 Kč - 250 Kč
Zámečník - náborový bonus 70 000Kč (m/ž) (A10468)
Stod - Manuvia, a. s., organizační složka | 45 000 Kč - 55 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Sales Admin / Referent odbytu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sales Admin / Referent odbytu?

Práce je nabízena v lokalitě Přehýšov.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Faiveley Transport Plzeň s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Sales Admin / Referent odbytu ve městě Přehýšov? Pošlete svůj životopis firmě Faiveley Transport Plzeň s.r.o. ještě dnes.
0.4802