💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Business Support Administrator

Prague, Praha

**Description**
**Who We Are**
Viva Wallet is a leading European cloud-based neobank, delivering the future of payments, now. With presence in 24 markets, it is the payment institution with the largest footprint in Europe. Viva Wallets mission is to change the way businesses pay and get paid, offering truly unifying, yet localized, end-to-end advanced digital payments solutions and embedded banking services tailored to their needs. Latest innovations "include Tap-to-Pay Viva Terminal App" turning any Android mobile to a card terminal, and “Smart Checkout” payment gateway that can increase conversion by 21%. An advocate of sustainable cashless economy, Viva Wallet harnesses the power of their disruptive in-house technologies to provide digital payments services in 19 languages and 9 currencies, featuring over 24 payment methods.
**What you will do**
- Support the Czech Team in all tasks related to sales, administration and special projects
- Support the merchants in case of after sales issues, like handing in missing documents, their Viva Wallet account, terminals etc.
- Identify new leads and enter and update customer data and other relevant information in the database
- Execute defined sales campaigns
- Support the preparation of the necessary sales material (presentations, scripts, folders etc.)
- Manage stock of the POS devices Promote team spirit and be committed to constant learning
**Requirements**:
- Minimum 2 years of expertise in a sales support position
- Experience in professional communication with merchants
- Ability to have several tasks and issues in check at the same time
- Resiliency and the ability to handle a high workload in a fast-paced environment
- BA degree
- Computer literacy Excellent use of the Czech and English language
**What We Offer**
- A competitive salary (above the collective bargaining agreement and dependent on professional qualifications and experience)
- Working in a positively challenging and appealing environment with great colleagues
- Exceptional technical knowledge in the payment and banking industry

Detaily o pracovním místě:
Firma: Viva Wallet
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Business Support Administrator
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 31. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
M365 Administrator
Praha - Creditinfo CEE s.r.o.
Administrative Sales Support
Praha - SoftwareONE Czech Republic s.r.o.
Area sales manager - Praha a okolí
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
AI SUPPORT
Praha - Raiffeisenbank
Komerční bankéř/ka na pobočce na metru Budějovická
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Disponent leteckých přeprav
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Krajinný ekolog – vhodné pro absolventy
Praha - 27 650 Kč/měsíc - 40 740 Kč/měsíc
Analytik/Specialista na aplikaci TMS
Praha - 50 000 Kč - 60 000 Kč
Buďte partnerem pro firmy a investory ?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Disponent námořních přeprav/Ocean Freight - Praha 5
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Key Account Manager - IT
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Business Support Administrator: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Business Support Administrator?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Viva Wallet.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Business Support Administrator ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Viva Wallet ještě dnes.