💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Business Processes Specialist

Praha

Popis pozice
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!

Pokud se rádi zamýšlíte nad tím, jak nastavené procesy ve financích fungují, máte chuť zavedené postupy neustále vylepšovat, chcete pracovat na projektech zvyšujících efektivitu a zároveň si rozumíte i s IT technologiemi, tato pozice by pro vás mohla být tím pravým!

Co vám nabízíme

* home-office dle možností pracovní pozice
* moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
* stát se součástí BPI/RPA týmu, který se zasazuje o zefektivňování a vylepšování procesů v rámci celé společnosti
* prostor pro váš kariérní a osobní rozvoj
* spolupráci v rámci mezinárodních týmů skupiny Ahold Delhaize
* zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
* členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další

Co u nás budete dělat

* vyhledávat a vyhodnocovat příležitosti pro zlepšení napříč nastavenými finančními procesy
* designovat řešení přinášející zefektivnění i s možným automatizačním potenciálem
* reprezentovat finanční stream v rámci projektů napříč celým Albertem
* úzce spolupracovat s vlastníky procesů a s kolegy z finančních týmů
* pravidelně revidovat business procesy se zaměřením na lepší efektivitu v Albertu
* spolupracovat s mnoha týmy napříč Albertem i s kolegy z Evropské Business Services Finance komunity a kolegy z externí účetní firmy
* vést simplicity projekty s použitím "best practise" project managementu
* podílet se na nastavování toků dat v rámci finančních procesů v úzké spolupráci s IT týmy

Co od vás očekáváme

* vysokoškolské vzdělání v oblasti Business/Finance/IT apod.
* zkušenosti s projektovou prací/designováním procesů min. 1-2 roky
* plynulou znalost českého a anglického jazyka
* pokročilou znalost MS Office, ideálně v prostředí O365
* dobré komunikační schopnosti
* samostatnost a proaktivní přístup
* otevřenost učit se novým dovednostem (Microsoft Flow, Power Apps)

Jaký jsme zaměstnavatel

* podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
* klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
* dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
* jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
* zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
* jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
* obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
* působíme na trhu více než 30 let (od roku 1991)
* máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Albert
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Business Processes Specialist
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 9. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Process Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Modelář/bastlíř pro studenty architektury a designu
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 40 000 Kč/měsíc
Area sales manager - Praha a okolí
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Obchodní manažer-ka pro polský trh
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Asistentka ředitele
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Komerční bankéř/ka na pobočce na metru Budějovická
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Business Processes Specialist: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Business Processes Specialist?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Albert.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Business Processes Specialist ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Albert ještě dnes.