💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Business Processes Specialist

Prague, Praha

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!Pokud se rádi zamýšlíte nad tím, jak nastavené procesy ve financích fungují, máte chuť zavedené postupy neustále vylepšovat, chcete pracovat na projektech zvyšujících efektivitu a zároveň si rozumíte i s IT technologiemi, tato pozice by pro vás mohla být tím pravým!Co vám nabízíme * home-office dle možností pracovní pozice * moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma * stát se součástí BPI/RPA týmu, který se zasazuje o zefektivňování a vylepšování procesů v rámci celé společnosti * prostor pro váš kariérní a osobní rozvoj * spolupráci v rámci mezinárodních týmů skupiny Ahold Delhaize * zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti * členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a dalšíCo u nás budete dělat * vyhledávat a vyhodnocovat příležitosti pro zlepšení napříč nastavenými finančními procesy * designovat řešení přinášející zefektivnění i s možným automatizačním potenciálem * reprezentovat finanční stream v rámci projektů napříč celým Albertem * úzce spolupracovat s vlastníky procesů a s kolegy z finančních týmů * pravidelně revidovat business procesy se zaměřením na lepší efektivitu v Albertu * spolupracovat s mnoha týmy napříč Albertem i s kolegy z Evropské Business Services Finance komunity a kolegy z externí účetní firmy * vést simplicity projekty s použitím "best practise" project managementu * podílet se na nastavování toků dat v rámci finančních procesů v úzké spolupráci s IT týmyCo od vás očekáváme * vysokoškolské vzdělání v oblasti Business/Finance/IT apod. * zkušenosti s projektovou prací/designováním procesů min. 1-2 roky * plynulou znalost českého a anglického jazyka * pokročilou znalost MS Office, ideálně v prostředí O365 * dobré komunikační schopnosti * samostatnost a proaktivní přístup * otevřenost učit se novým dovednostem (Microsoft Flow, Power Apps)Jaký jsme zaměstnavatel * podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci * klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup * dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity * jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně * zaměstnáváme více než 20 000 kolegů * jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize * obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků * působíme na trhu více než 30 let (od roku 1991) * máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert OnlineV našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Albert
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Business Processes Specialist
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 10. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Process Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Pracovník ostrahy
Praha - MOTION SPIRIT s.r.o. | 130 Kč - 130 Kč
VEDOUCÍ SMĚNY VE VÝCVIKU (PRAHA KVĚT)
Praha - Tesco Stores ČR a.s. | 39 700 Kč - 39 700 Kč
Junior Facility Manager (M/Ž) – Praha
Praha - Mark2 Corporation Czech, a.s.
Průvodce/Travel Buddy ve spolupráci s Worldee
Praha - We travel the world s.r.o. | 60 000 Kč - 100 000 Kč
Dispečer pultu centrální ochrany (M/Ž) - Praha 11
Praha - Mark2 Corporation Czech, a.s. | 147 Kč - 147 Kč
ŘIDIČ, přeprava osob, Praha
Praha - PBS Cars s.r.o. | 35 000 Kč - 45 000 Kč
Manažer údržby zeleně (M/Ž) – Praha
Praha - Mark2 Corporation Czech, a.s. | 50 000 Kč - 70 000 Kč
KONSTRUKTÉR/KA (AUTOMATIZACE A ROBOTIKA) KREATIVNÍ A RŮZNORODÁ PRÁCE
Praha - SEAL Communication s.r.o. | 35 000 Kč - 60 000 Kč
360 PIZZA HLEDÁ PIZZAŘE NA NOVOU POBOČKU NA PODĚBRADSKÉ!
Praha - Crocodille ČR, spol. s r.o. | 28 000 Kč - 32 000 Kč
Turistický Průvodce (450-600 Kč/hod)
Praha - Prague Special Tours s.r.o. | 450 Kč - 600 Kč
Hlídání / Pomoc seniorům - 32 000 CZK - flexibilní
Praha - Viola Technology s.r.o. | 200 Kč - 200 Kč
Ostraha administrativních budov (M/Ž) – Praha 1
Praha - Mark2 Corporation Czech, a.s. | 145 Kč - 195 Kč
Ostraha/Recepce Praha 2 135Kč/h Vyhrazeno pro OZP
Praha - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 135 Kč - 135 Kč
PRACOVNÍK/CE OBCHODNÍHO PROVOZU (PRAHA NA PÍSKÁCH)
Praha - Tesco Stores ČR a.s. | 31 700 Kč - 31 700 Kč
Zdravotní sestra - ambulance všeobecné lékařky
Praha - open recruitment s.r.o. | 35 000 Kč - 42 000 Kč
Operátor výroby - 1 směna
Praha - open recruitment s.r.o. | 31 000 Kč - 33 000 Kč
Finanční referent (30-41.000 Kč, 5 týdnů dovolené + 5 dní IV)
Praha - Ministerstvo obrany | 30 000 Kč - 41 000 Kč
Ostraha průmyslového areálu (M/Ž) – mzda 140 Kč/h – Hostivice
Hostivice - Mark2 Corporation Czech, a.s. | 140 Kč - 140 Kč
Realitní makléř
Praha - MGS HOME s.r.o
PRACOVNÍK/CE OBCHODNÍHO PROVOZU (PRAHA MOSKEVSKÁ)
Praha - Tesco Stores ČR a.s. | 31 700 Kč - 31 700 Kč
Hledá se Steward koordinátor! Nastup ihned!
Praha - ADECCO spol. s r.o. | 32 000 Kč - 35 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Business Processes Specialist: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Business Processes Specialist?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Albert.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Business Processes Specialist ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Albert ještě dnes.