💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Business Process Specialist

Prague, Praha

As an ITIL Business Process Specialist (Process Management) you are responsible for managing the incident, problem, change and configuration processes execution. A primary focus area will be to lead the response efforts to major incidents and facilitate root cause identification. You will also be responsible for managing change advisory boards and influence CMDB health.
What is waiting for you
- Strong understanding of ITIL processes and best practices
- Excellent communication and organization skills
- Affinity with ITIL processes and are strong communicators
- Availability to work on-call as part of a team (willing to work in a 7 x 24 standby grid)
- Experience working with cross-functional teams to resolve incidents (Networking)
- Ability to work in a fast-paced, high-pressure environment
What skills and knowledge should you posses
- Strong understanding of ITIL processes and best practices to ensure that incidents are managed in accordance with industry standards.
- Strong problem-solving skills to identify the root cause of incidents and develop effective solutions to resolve them.
- Ability to work effectively as part of a team that is working on-call to provide 24/7 support for incidents.
- Excellent communication skills to facilitate communication between technical teams, management, and stakeholders during incidents.
- Ability to work in a fast-paced, high-pressure environment and manage their time effectively to ensure that incidents are resolved.
- Contribute to improving existing processes (Future readiness thinking).
- English is a must, Dutch language would be an advantage.
You can look forward to:
- Multi-cultural team - English is our uniting language
- Home office, 5 weeks of vacation, and 5 annual Wellbeing days
- Volunteering days to support our community
- Unlimited budget for your education (hard and soft skills, Language courses)
- Meal contribution, Cafeteria program, monthly home office allowance
- Multisport card, partnership with various companies (Makro, Datart, Sony, Electrolux )
- iPhone, O2 Family discounts
- 3% employer supplemental pension monthly contribution
- Employee referral bonuses to encourage the addition of great new people to the team
- Amazing working space near Anděl

Detaily o pracovním místě:
Firma: NN Group
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Business Process Specialist
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 31. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Process Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Buďte partnerem pro firmy a investory ?
Praha - Generali Česká pojišťovna
HLEDÁME SVĚŽÍ VÍTR V OBCHODU
Praha - Generali Česká pojišťovna
Poradce na obchodním místě - Ostrava
Praha - Generali Česká pojišťovna
Key Account Manager - IT
Praha - Asseco Solutions, a. s.
AI SUPPORT
Praha - Raiffeisenbank
Komerční bankéř/ka na pobočce na metru Budějovická
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Bankéř/ka se specializací na úvěry - Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
RWAčka, data a analýza: hledáme Trainee do CFO!
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Business Process Specialist: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Business Process Specialist?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy NN Group.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Business Process Specialist ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě NN Group ještě dnes.