Business Operations Manager – zkrácený úvazek

Baví tě, když věci fungují – a umíš to zařídit?
Jsme malý, zkušený, sehraný a otevřený kolektiv, který doplňuje tým o pravou ruku vedení.
Datamix je dynamická IT společnost se sídlem v Olomouci, specializující se na implementaci a vývoj podnikových informačních systémů. Naše práce nám dává smysl. Vyvíjíme řešení pro špičkové klienty ve svých oborech, jako jsou největší festival v ČR, významné výrobní firmy, firmy s miliardovým obratem v retailu a další.
Koho hledáme?
Organizovaného, systematického a proaktivního člověka: máš schopnost rychle se zorientovat v množství informací a dotahovat věci do konce
Výborného komunikátora: dokážeš efektivně komunikovat s týmem, zákazníky i vedením
Technologického nadšence: ovládáš Excel, firemní systémy a zajímáš se o trendy a nové technologií
Asertivní samostatnou osobnost: nečekáš na pokyny, ale aktivně hledáš řešení a umíš si poradit i v situaci, kdy se ocitneš pod velkým tlakem
Loajálního člena týmu: jsi zapálený pro naši práci a sdílíš naše hodnoty
Minimálně středoškoláka
Aktivního řidič: uvítáme tvou flexibilitu
Odborníka/praktika: nejlépe, pokud máš s podobnou pozicí již zkušenosti
Co tě u nás čeká?
1. Asistence vedení
Podpora jednatele: příprava dokumentů.
Podpora CEO: organizace a plánování schůzek, reporty, interní komunikace.
Pomoc obchodnímu řediteli: koordinace týmu a procesů (poptávky, reklamace, zákaznické požadavky), reporty, procesní kontrola, práce s daty.
Podpora produktového manažera: tvorba prezentací, pomoc při tvorbě produktových listů a cenotvorby, podpora marketingu.
Podpora finančního ředitele: reporty, práce s daty v Heliosu, Excelu.
2. Projektové řízení a organizace
Udržování firemních procesů, příprava dat pro pravidelné porady a reporting
Kontrola a systémová správa obchodních dat a zákaznických informací
Organizace meetingů, strategických schůzek a obchodních aktivit
3. Back Office
Správa firemních diářů
Organizace firemních akcí, obchodních aktivit a také akcí pro naše zaměstnance
Zpracování přijatých faktur
Nákupy, objednávky, správa vybavení kanceláře
Co nabízíme?
Částečný úvazek s možností prodloužení na plný
Tvá role ve firmě bude nepostradatelná: nikdo nebude mít větší přehled o firmě, jako ty
Smysluplnou práci: budeš mít reálný vliv na hladký chod firmy
Spoustu výzev a složitých úkolů: získáš praxi v náročném prostředí a naučíš se spoustu nového
Možnost růstu: podporujeme profesní rozvoj a nabízíme ti sdílení široké palety našich zkušeností
Přátelský kolektiv: umíme si užít i zábavy
Flexibilitu: rozsahu náplně práce dle rychlosti zapracování
Tým, kde se řeší věci na rovinu: žádné zbytečné korporátní kolečko
Zázemí stabilní společnosti: jsme na trhu od roku 2006 s užitečnými produkty a službami a mnoha spokojenými zákazníky. Krásné moderní pracovní prostředí
Úvazek: min 24 hod týdně. Chceme se s tebou ale denně vidět
Příspěvek na stravování
Parkování v areálu
Pokud tě tato výzva oslovila, pošli nám svůj životopis a připiš pár slov o tvé motivaci jít s námi do toho. Těšíme se na tebe!
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Business Operations Manager – zkrácený úvazek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Business Operations Manager – zkrácený úvazek?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27 000 - 28 800 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DATAMIX Solutions s.r.o..