💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Billing Administrator

Praha

Náplň práce

ManpowerGroup is the company with a leading position on the Czech and world market in the provision of personnel service. One of its division is TAPFIN department which is currently looking for strengthening the team in the position of Billing Administrator (full-time).
  • People Engagement:
  • Actively participate with your team in order to create efficiencies by engagement and to increase work satisfaction.
  • Welcome new team members, explain the onboarding process and actively take part in the training.
  • Client Relations:
  • Supporting your team ensuring on following the Service Portfolio when delivering billing administrative service and the standard KPI/SLA set in place.
  • Ensure the quality of the billing administration tasks and that all stakeholders have the information needed on time to help them deliver the best service they can provide. 
  • Stakeholder Management and ‘Sales’: Showcase the ROC as the Central Center of Excellence for MSP Billing Services towards our internal organization, build trust with the countries to enable centralization of services.
  • Operational Tasks
  • Understands and explains different billing, invoicing and finance processes for all clients in scope of Billing Team. 
  • Establish working relationship with other colleagues both in Billing and Operations Teams, client finance departments, in-country finance departments and suppliers.
  • Review daily client-specific billing and invoicing tasks.
  • Work on open issues management. 
  • Work on aged debt issues management 
  • Monitor, respond to, and work items and activities that come into different mailboxes 
  • Ad-hoc reporting and investigation 
  • Completion of a daily activity tracker
  • Execute tasks required by Billing coordinators and other more senior colleague
  • Požadujeme

    We are looking for a bright, enthusiastic, flexible and proactive person to join our team. This is a position that requires someone who possesses the following attributes:
  • 0-2 years of experience in billing service/accounting
  • Bachelor’s degree in business or related field or relevant business experience.
  • Good understanding of complex business processes
  • Ability to deal with various internal and external stakeholders
  • Excellent ability to work detailed
  • Good knowledge of Microsoft Office products including Word, Excel and PowerPoint
  • Knowledge billing and invoicing systems
  • The ability to manage a demanding workload, able to priorities and push back where necessary
  • A true Team Player happy to help others
  • Nabízíme

  • nice office in the centre of Prague (Florentinum)
  • meal vouchers
  • flexible working hours
  • an extra week of vacation
  • sick days, home office
  • cafeteria of benefits
  • Detaily o pracovním místě:
    Firma: ManpowerGroup s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Billing Administrator
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 18. 9. 2024
    Pracovní pozice aktivní
    Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

    💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

    💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

    Zajímavé nabídky práce v okolí:
    Cloud administrátor
    Praha - ITjobs, s.r.o.
    M365 Administrator
    Praha - Creditinfo CEE s.r.o.
    Cloud administrátor senior
    Praha - ManpowerGroup s.r.o.
    Kuchař/ka vedoucí směny T- Mobile
    Praha - 38 000 Kč - 43 000 Kč
    Linux Administrator
    Praha - BNP Paribas Cardif
    Media Executive
    Praha - Publicis Groupe CZ
    Junior Web Analytik
    Praha - Publicis Groupe CZ
    Lakýrník/ lakýrnice letadel, až 40 000 Kč
    Praha - 32 000 Kč/měsíc - 40 000 Kč/měsíc
    Obchodní zástupce – doprava/spedice/logistika ‍/‍
    Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
    Associate HR Specialist
    Praha - DHL Information Services
    Service Desk Analyst with Italian
    Praha - DHL Information Services
    Software Architect
    Praha - ITIS Holding a.s.
    Servisní technik (m/ž)
    Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
    Podívejte se na další nabídky práce

    Práce Billing Administrator: Často kladené otázky

    👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Billing Administrator?

    Práce je nabízena v lokalitě Praha.

    👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

    Tato nabídka práce je do firmy ManpowerGroup s.r.o..

    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Billing Administrator ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ManpowerGroup s.r.o. ještě dnes.