💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Billing Administrator

Praha hl.m.


People Engagement:

Actively participate with your team in order to create efficiencies by engagement and to increase work satisfaction.

Welcome new team members, explain the onboarding process and actively take part in the training.

Client Relations:

Supporting your team ensuring on following the Service Portfolio when delivering billing administrative service and the standard KPI/SLA set in place.

Ensure the quality of the billing administration tasks and that all stakeholders have the information needed on time to help them deliver the best service they can provide. 

Stakeholder Management and ‘Sales’: Showcase the ROC as the Central Center of Excellence for MSP Billing Services towards our internal organization, build trust with the countries to enable centralization of services.

Operational Tasks

Understands and explains different billing, invoicing and finance processes for all clients in scope of Billing Team. 

Establish working relationship with other colleagues both in Billing and Operations Teams, client finance departments, in-country finance departments and suppliers.

Review daily client-specific billing and invoicing tasks.

Work on open issues management. 

Work on aged debt issues management 

Monitor, respond to, and work items and activities that come into different mailboxes 

Ad-hoc reporting and investigation 

Completion of a daily activity tracker

Execute tasks required by Billing coordinators and other more senior colleague


Nabídka: nice office in the centre of Prague (Florentinum)

meal vouchers

flexible working hours

an extra week of vacation

sick days, home office

cafeteria of benefits


Požadavky: ManpowerGroup is the company with a leading position on the Czech and world market in the provision of personnel service. One of its division is TAPFIN department which is currently looking for strengthening the team in the position of Billing Administrator (full-time).

We are looking for a bright, enthusiastic, flexible and proactive person to join our team. This is a position that requires someone who possesses the following attributes:

0-2 years of experience in billing service/accounting

Bachelor’s degree in business or related field or relevant business experience.

Good understanding of complex business processes

Ability to deal with various internal and external stakeholders

Excellent ability to work detailed

Good knowledge of Microsoft Office products including Word, Excel and PowerPoint

Knowledge billing and invoicing systems

The ability to manage a demanding workload, able to priorities and push back where necessary

A true Team Player happy to help others



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Billing Administrator
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 17. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Billing Administrator
Praha - ManpowerGroup s.r.o.
Cloud administrátor
Praha - ITjobs, s.r.o.
M365 Administrator
Praha - Creditinfo CEE s.r.o.
Cloud administrátor senior
Praha - ManpowerGroup s.r.o.
Area sales manager - Praha a okolí
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Koordinátor s polštinou
Praha - 65 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Presales Consultant
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Obchodní manažer
Praha - Generali Česká pojišťovna
IT Analyst
Praha - 45 000 Kč - 80 000 Kč
Hledáme nové nadějné bankéře/bankéřky v Příbrami
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Java programátor
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 120 000 Kč/měsíc
.NET vývojář/ka Junior (IČO)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Obchodní zástupce - neonatologie - celá ČR
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Recruiter (m/ž)
Praha - Kooperativa
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Billing Administrator: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Billing Administrator?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Billing Administrator ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.