Bilingual (Slovak - English) Customer Support
Your job is to spread happiness and create WOW moments to our customers, specifically:
- Emanate our brand and personality in every customer interaction by adopting the Strikingly voice and tone
- Develop expertise on our product and internal software to help our customers efficiently
- Maintain happiness and positivity in every customer and team interaction
We ask our Happiness Officers to have:
- Professional level Slovak and English communication skills
- Strong passion to help people with different learning curves
- Deep love for learning new things, problem solving, and analytical skills
- Experience in customer service in a fast-paced environment
- Availability to work at full time capacity (40 hours per week)
- Working desktop/computer with at least 8GB RAM
And we offer our all our Happiness Officers:
- Convenience in working from anywhere
- Fun and collaborative international working environment
- Opportunities for career advancement
- Training and growth opportunities
- Paid leave with tenure of one (1) year and above
Typ úlohy: Plný úvazek, Trvalý
Jazyk:
- slovak (Povinné)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Bilingual (Slovak - English) Customer Support: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Bilingual (Slovak - English) Customer Support?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Strikingly, Inc..